تخصصی و موضوع‎محور شدن، به ارتقای جشنواره مهدویت کمک می‎کند
کد خبر: 3714760
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

تخصصی و موضوع‎محور شدن، به ارتقای جشنواره مهدویت کمک می‎کند

گروه اجتماعی ــ معاون مرکز تخصصی موعود(عج) تخصصی شدن و موضوع محور شدن جشنواره ملی مهدویت را اقدامی مهم در راستای افزایش اثربخش‎تر کردن این جشنواره دانست.

تخصصی و موضوع‎محور شدن، به ارتقای جشنواره مهدویت کمک می‎کند

به گزارش ایکنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد صابر جعفری در نشست هیئت اندیشه ورز جشنواره ملی مهدویت که در جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار شد گفت: وجود چنین جشنواره ای در سطح کشور امری بسیار مبارک و ستودنی ست.
وی افزود: این جشنواره باید در همین ابتدای راه یک مسیر مشخص با گستره کاملا مشخص را برای خود در حوزه اجرایی و محتوایی برگزیند تا بتوانیم یک ماموریت خاص را برای آن تعریف کنیم.
معاون پژوهشی مرکز تخصصی موعود(عج) تصریح کرد: در عرصه شیوه برگزاری نیز به نظر می رسد که اگر بتوانیم هر سال یک موضوع تخصصی را به عنوان یک موضوع اصلی برگزینیم قطعا می توانیم در آینده نتایج بهتری بگیریم.
وی گفت: امروزه در عرصه فرهنگی و هنری و محتوایی نیازمند تولیدات فاخر هستیم؛ ولی به نظر می رسد که اگر هر سال در یک رشته هنری متمرکز شویم تا تمرکز بیشتری روی تولیدات داشته باشید در آینده خروجی شاخصی در هنرهای مختلف خواهیم داشت.
دبیر علمی همایش دکترین مهدویت بیان کرد: چالش های فرهنگی اعتقادی و سیاسی اجتماعی مهدوی دوران ظهور محور دکترین مهدویت سال آینده است و به همین دلیل می توان در این عرصه نیز با این جشنواره همکاری کرد و این چالش ها را به بهترین شکل بررسی و پاسخ های مرتبط را نیز ارایه کرد.
انتهای پیام

captcha