برگزاری طرح «سی روز با قرآن» همزمان با ماه رمضان در شفت
کد خبر: 3714903
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
رئیس ارشاد اسلامی شفت خبر داد:

برگزاری طرح «سی روز با قرآن» همزمان با ماه رمضان در شفت

گروه اجتماعی- بابایی برگزاری مراسم معنوی محفل انس با قرآن، تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری طرح «سی روز با قرآن» و برپایی نمایشگاه قرآنی را از جمله برنامه های فرهنگی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان دانست.

مهنا بابایی مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه نزول قرآن، برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی مختلفی در شهرستان شفت برگزار خواهد شد.

وی افزود: رمضان ماه بهار قرآن، برکت، رحمت، مغفرت، تقوا و به خدا پیوستن است.

این مسئول فرهنگی، با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان ماه نزول کتاب آسمانی و برترین ماه سال نزد خداوند است که آرامش روان و جسم، مساوات بین فقیر و غنی و احیای فضائل اخلاقی از مهمترین برکات آن می باشد.

برگزاری طرح «سی روز با قرآن» همزمان با ماه رمضان در شفت

بابایی یادآور شد: همه انسان های مومن به برکت ماه مبارک رمضان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند و قرآن را بسیار تلاوت کنند تا ان شاءالله خداوند توفیق روزه داری واقعی را به همه بندگان خود عطا نماید.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم معنوی محفل انس با قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری طرح «سی روز با قرآن»، برپایی نمایشگاه قرآنی، تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه پوستر به مناسبت روز جهانی قدس و اهدای کتاب، قرآن و نهج البلاغه از جمله برنامه های قابل اجرا در ایام ماه مبارک رمضان است.

رئیس ارشاد اسلامی شفت، برگزاری مناسبت های مذهبی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در 37 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان را از دیگر برنامه ها دانست.

بابایی، با اشاره به مصادف شدن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با آغاز ایام اوقات فراغت تابستان، یادآور شد: تلاش می شود در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی زمینه های لازم برای غنی سازی اوقات فراغت با ارتقای بنیه دینی و فرهنگی نوجوانان و جوانان فراهم شود.

انتهای پیام

captcha