آمادگی ۲۱۵مسجد دیواندره برای پذیرایی از روزه‌داران
کد خبر: 3715095
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

آمادگی ۲۱۵مسجد دیواندره برای پذیرایی از روزه‌داران

گروه اجتماعی- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از آمادگی 215 مسجد این شهرستان برای پذیرایی از روزه‌داران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

آمادگی ۲۱۵مسجد دیواندره برای پذیرایی از روزه‌داران

حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از آمادگی ۲۱۵ مسجد این شهرستان برای پذیرایی از روزه داران در ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی افزود: با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی، ماه نزول قرآن کریم ماهی که رحمت و مغفرت الهی شامل حال مؤمنان و غیر مؤمنان می‌شود و در این ماه درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته می‌شود و عذاب از مردگان برداشته می‌شود. همه مساجد در سطح شهرستان آماده پذیرایی از روزه داران در این ماه مبارک هستند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری محافل جزء خوانی قرآن کریم در مؤسسات، خانه های قرآن شهری و روستایی خبر داد و بیان کرد: مردم شهرستان دیواندره همگام با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به صورت خودجوش کلاس های مختلف قرآنی اعم از روخوانی، روانخوانی، تجوید، ترجمه و تفسیر در کلیه مساجد و تکایا برگزار می‌کنند.
حجت‌الاسلام مولازاده عنوان کرد: برای رمضان سال جاری هم محافل جزء خوانی کوچک و بزرگ در مساجد، خانه‌های قرآن شهری و روستایی برگزار می‌شود و این محافل همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت می‌کنند و هر روزه ۱ جزء قرآن کریم قرائت می‌شود و با پایان ماه مبارک رمضان این محافل هم به کار خود پایان می‌دهند.
وی در پایان یادآور شد: اداره تبلیغات اسلامی هم با همکاری مؤسسه قرآنی اعتصام بحبل الله، جلسه خانگی مائده و خانه های قرآن شهری و روستایی اقدام به برگزاری محافل جزء خوانی در سطح مسجد می‌کند.
انتهای پیام

captcha