بانک اطلاعاتی مساجد در حال ساخت خراسان‌جنوبی تدوین شود
کد خبر: 3715112
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
محمود مظفر:

بانک اطلاعاتی مساجد در حال ساخت خراسان‌جنوبی تدوین شود

گروه اجتماعی - مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور گفت: بانک اطلاعاتی مساجد در حال ساخت خراسان‌جنوبی به خیرین ارائه شود تا آنان با آگاهی لازم از نیازهای استان در این کار خیر سهیم باشند.

بانک اطلاعاتی مساجد در حال ساخت خراسان‌جنوبی تدوین شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمود مظفر، امروز 26 اردیبهشت، در اولین جلسه مجمع خیرین مسجدساز خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: جرقه‌های مجمع خیرین مسجدساز با پیشنهاد حجت‌الاسلام قرائتی، به رهبر معظم انقلاب زده شد.
وی افزود: در سال 92 هیئت مدیره مجمع خیرین مسجدساز تشکیل و در این راستا زحمات بسیاری کشیده شد.
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور ادامه داد: مردم باید در ساخت مساجد احساس نیاز و مشارکت کنند لذا در مجمع خیرین تلاش شده که جبهه مردمی و خیرین حفظ و دولتی‌ها نقش تسهیل‌کننده داشته باشند.
مظفر با اشاره به مردمی بودن امر ساخت مسجد، اظهار کرد: مشارکت مردم تنها بحث مالی نیست بلکه می‌توان در امر ساخت‌و ساز و تأمین مصالح از وجود مردم استفاده کرد.
وی ادامه داد: باید در امر مسجدسازی نیازسنجی، اولویت‌سنجی و ارتباط با خیرین مد نظر قرار گیرد.
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور با تاکید بر ساخت مساجد براساس اولویت سنجی و نیازسنجی در کشور، اظهار کرد: باید اطلاعات کاملی از مساجد در حال ساخت و نیازهای آن‌ها وجود داشته باشد تا خیران با آگاهی در این زمینه مشارکت و همراهی داشته باشند.
مظفر بیان کرد: باید در امر مسجدسازی نیازسنجی، اولویت‌سنجی و ارتباط با خیرین مد نظر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: باید اطلاعات کاملی از مساجد در حال ساخت و نیازهای آن‌ها وجود داشته باشد تا خیران با آگاهی در این زمینه مشارکت و همراهی داشته باشند.
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور خاطرنشان کرد: هدف اصلی در این مجموعه ساخت مساجد ساده، ارزان، بدون هزینه‌های اضافی و در مناطق محروم و پر جمعیت است.
مظفر اظهار کرد: مردم حتی ماهانه می‌توانند به اندازه یک اسکناس هزار تومانی در امر مسجدسازی کمک کند، مسائل بزرگی حل می‌شود.
وی ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری سرشماره #818 * در امر خیر مسجدسازی سهیم شوند.
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور یادآور شد: از شهرداران می‌خواهیم در خصوص صدور پروانه ساختمانی مساجد شخصاً این موضوع را پیگیری کنند تا سند افتخاری برای آن‌ها در طول دوره مدیریتی محسوب شود.

 انتهای پیام

captcha