لزوم اهتمام جدی در تبیین نقش زنان در دفاع مقدس
کد خبر: 3715224
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

لزوم اهتمام جدی در تبیین نقش زنان در دفاع مقدس

گروه اجتماعی -مسئول امور بانوان بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آذربایجان غربی بر لزوم اهتمام جدی مسئولین نسبت به تبیین مساله نقش زنان در دفاع مقدس تاکید کرد.

لزوم اهتمام جدی در تبیین نقش زنان در دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی لیلا سپهری مسئول امور بانوان بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه ایثار و شهادت استان با بیان اینکه امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب است، تصریح کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب باید تمامی برنامه های حوزه دفاع مقدس بسیار پررنگ برگزار شود.

وی ادامه داد: امید است تمامی مسئولین در برگزاری مراسمات دفاع مقدس اهتمام جدی نسبت به تبیین نقش زنان در دفاع مقدس داشته باشند و نقش پررنگ آنان را در پیروزی انقلاب به همگان نشان دهند.

سپهری خاطرنشان کرد: جشنواره نقش زنان در دفاع مقدس در آذربایجان غربی برای نخستین بار در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد که از آثار ادبی و هنری ارسال شده به جشنواره، کتابی چاپ خواهیم کرد.

وی افزود: با همکاری بنیاد شهید استان آثار و مستندات بانوان شهیده و فعالین عرصه دفاع مقدس را جمع آوری خواهیم کرد تا در کتابی برای نقش زنان در دفاع مقدس گرد هم آوریم.

مسئول امور بانوان بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آذربایجان غربی بیان کرد: اگر ما بیشتر از این در بحث انتقال ارزش ها و خاطرات مادران شهید و زنان تاثیرگذار انقلاب به نسل های آینده دیر کنیم دیگر نخواهیم توانست فرصت از دست رفته را جبران کنیم.

انتهای پیام

captcha