اطلاعيه فرماندهی انتظامی یزد به مناسبت ماه رمضان
کد خبر: 3715286
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

اطلاعيه فرماندهی انتظامی یزد به مناسبت ماه رمضان

گروه اجتماعی- بار ديگر ماه مبارک رمضان ماه ميهمانی خدا فرا رسيد و مردم خداجو و مومن آماده می‌شوند تا ادب حضور در ضيافت پروردگار را سرمايه خوشبختی دنيا و آخرت خود سازند.

اطلاعيه فرماندهی انتظامی استان یزد به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارک رمضان

به گزارش ایکنا از یزد، فرماندهی انتظامی استان یزد به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارک رمضان در اطلاعیه ای آورده است: بار ديگر ماه مبارک رمضان ماه ميهماني خدا فرا رسيد و مردم خداجو و مومن آماده مي شوند تا ادب حضور در ضيافت پروردگار را سرمايه خوشبختي دنيا و آخرت خود سازند.
خودسازي عاشقانه در اين ماه بر همه ابعاد زندگي تاثيرگذار است و برکات آن در سلامت و آرامش روح و جسم و به تبع آن افزايش امنيت و کاهش جرايم جلوه مي نمايد.
بي ترديد امسال نيز همانند سالهاي گذشته، مردم مومن و پارسای استان از اين فرصت بي نظير کمال استفاده و فيض معنوي را خواهند برد و خادمان خود در نيروي انتظامي را براي ايجاد فضاي سالم و آرام همراهي مي کنند.
فرماندهی انتظامي استان یزد ضمن تبريک حلول اين ماه پر برکت و آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم فهيم و متدين، توجه عموم هموطنان به ويژه متصديان اماکن عمومي و اصناف کشور را به رعايت نکات ذيل جلب مي نمايد:
1)شهروندان براي حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از هر گونه تظاهر به روزه خواري شامل خوردن، آشاميدن به خصوص سيگار کشيدن در واحد هاي صنفي، اماکن عمومي، معابر عمومي و خودروها و... خودداري نمايند.
2)رانندگان و سرنشينان خودرو هاي شخصي و عمومي از هرگونه تظاهر به روزه خواري، آلودگي صوتي، بدپوششي، سيگار کشيدن و ... پرهيز نموده و موظف به رعايت حرمت اين ماه عزيز هستند.
3)مسافران و اشخاصي که داراي عذر شرعي در ماه مبارک رمضان هستند به منظور صرف غذا و ... به مراکز از قبل تعيين شده و دور از ملاء عام مراجعه نمايند.
4)به منظور رعايت و حفظ شئونات اسلامي و جلوگيري از تظاهر به روزه خواري در ملاء عام متصديان مراکز پذيرايي مستقر در پايانه ها، فرودگاه ها، راه آهن و بين راهي مي توانند با اخذ مجوز هاي لازم از مراجع ذيصلاح با استتار محل مربوطه برابر مقررات فعاليت نمايند.

انتهای پیام

captcha