بیش از 800 نفر از جامعه هدف جویای کار هستند
کد خبر: 3715306
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
ابراهیمی خبر داد:

بیش از 800 نفر از جامعه هدف جویای کار هستند

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه بنیاد اشتغال ایثارگران است گفت: بیش از 800 نفر از جامعه هدف ما در استان یزد جویای کار هستند.

بیش از 800 نفر از جامعه هدف جویای کار هستند

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 26 اردیبهشت ماه در جمع معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اظهار کرد: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و مجاهدت خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگر است و ما باید در انجام وظایف خود به‌گونه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت خداوند، مردم و به‌ویژه خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد مهم‌ترین دغدغه این نهاد را اشتغال ایثارگران و خانواده‌های شهدا دانست و افزود: برنامه محوری و اشتغال، شعار امسال ما در بنیاد شهید است که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری انتخاب‌ شده و بیش از 800 نفر از جامعه هدف ما در استان یزد جویای کار هستند.
وی افزود: کارگروه ایثارگران به ریاست معاونت توسعه استانداری به‌صورت ماهیانه تشکیل می‌شود و در آن جلسه نسبت به بررسی مسائل و مشکلات اشتغال جامعه ایثارگری که یکی از اولویت‌های بنیاد شهید است اقدام لازم انجام می‌شود.
ابراهیمی تأکید کرد: هر اقدامی که برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد انجام شود تأثیری مستقیمی بر اقتصاد کشور خواهد داشت و به تقویت استقلال و خودکفایی میهن اسلامی کمک خواهد کرد.
منبع: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد

انتهای پیام

captcha