ولایت فقیه یکی از بزرگترین یادگاران حضرت امام(ره) است
کد خبر: 3715422
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
معاون فرماندار املش:

ولایت فقیه یکی از بزرگترین یادگاران حضرت امام(ره) است

گروه اجتماعی- حیدری نژاد، یکی از بزرگترین یادگاری های امام را ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: حضرت امام طی مدتی که سکان هدایت انقلاب را در دست داشت به خوبی توانست شاگردانی را تربیت نماید تا پس از ایشان بتوانند سکاندار این نظام باشند

به گزارش ایکنا از گیلان، رحمت حیدری نژاد، معاون فرماندار شهرستان املش امروز، 27 اردیبهشت در جلسه ستاد پشتیبانی ارتحال حضرت امام(ره)، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همه مسلمانان، اظهار کرد: ماه خرداد در حال فرارسیدن است و این ماه یادآور خاطرات تلخ و شیرین است.

وی ارتحال امام در 14 خرداد و قیام 15 خرداد را از جمله این حوادث دانست و یادآور شد: رحلت حضرت امام با همه ابعاد وسیعی که داشت خاطراتی را از خود بر جای گذاشته که هرگز از ذهن ملت ایران و حتی منطقه و جهان به این راحتی خارج نخواهد شد، زیرا بدرقه مردم با پیکر مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی در تاریخ بی سابقه یا کم سابقه بود.

ولایت فقیه یکی از بزرگترین یادگاران حضرت امام(ره) است

این مقام مسئول اضافه کرد: ما امام را با همه وجود درک کردیم، اما ایشان از چنان وجوه شخصیتی ممتازی برخوردار بود که هنوز ویژگی های زیادی برای ما نامکشوف مانده است. از جمله ویژگی های بارز شخصیتی حضرت امام پیش بینی حوادث قبل از وقوع آن بود که نشان از اتصال ایشان به حبل الله داشت.

حیدری نژاد، دشمن شناسی، دوست شناسی، خلوص، اتصال به خدا و انجام تکالیف شرعی در حد اعلی را از دیگر ابعاد شخصیتی امام راحل دانست و گفت: وجود این خصیصه ها باعث شد که مردم فوج فوج مانند پروانه دور او حلقه می زدند.

معاون فرماندار املش، یکی از بزرگترین یادگاری های امام را ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: حضرت امام طی مدتی که سکان هدایت انقلاب را در دست داشت به خوبی توانست شاگردانی را تربیت نماید تا پس از ایشان بتوانند سکاندار این نظام باشند لذا بعد از ارتحال امام، شخصیتی بزرگ مانند مقام معظم رهبری سکان هدایت این انقلاب را در دست گرفتند و توانستند به خوبی آن را از طوفان های بزرگ که ابرقدرت های جهان برای انقلاب و نظام ایجاد کردند، برهانند تا این پرچم را به صاحب اصلی آن تحویل دهند.

انتهای پیام

captcha