تظاهرات خشم مردم تهران علیه آمریکا و جنایات صهیونیست‎ها
کد خبر: 3715471
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
پس از پایان نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

تظاهرات خشم مردم تهران علیه آمریکا و جنایات صهیونیست‎ها

گروه سیاسی ــ تظاهرات مردمی در محکومیت تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف و اقدامات جنایتکارانه رژیم نژادپرست صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین ظهر امروز پس از پایان نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در تهران و سراسر کشور، همزمان با برخی از پایتخت‎های کشورهای اسلامی برگزار شد.

تظاهرات مردمی در محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس و جنایات صهیونیست‎ها برگزار شد

به گزارش ایکنا؛ تظاهرات مردمی در محکومیت تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف و اقدامات جنایتکارانه رژیم نژادپرست صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین ظهر امروز، 28 اردیبهشت، پس از پایان نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در سراسر کشور برگزار شد.

مردم انقلابی تهران نیز پس از پایان نماز جمعه از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب با سر دادن شعارهایی همچون «مرک بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات منا الذله» خشم و انزجار خود را از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در انتقال سفارت، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و سکوت برخی از مجامع بین‌المللی اعلام کردند.

یادآور می‌شود پس از گذشت ماه‌ها از اعلام تصمیم ترامپ در خصوص انتقال سفارت آمریکا، مراسم بازگشایی سفارت این کشور به صورت رسمی و با حضور ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا، جراد کوشنر، داماد ترامپ در روز 14 می (24 اردیبهشت) تحت تدابیر شدید امنیتی وهم‌زمان با هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم صهیونیستی برگزار شد.

همزمان با افتتاح سفارت آمریکا در روز نکبت، ملت مظلوم فلسطین با هدف محکومیت این اقدام دست به تظاهرات زدند که نظامیان صهیونیستی تا به امروز با کشتن بیش از 70 نفر و مجروحیت بیش از 2000 فلسطینی این تظاهرات را سرکوب کرده‌اند.

همچنین در یک اقدام خودجحوش، تظاهرات مشابهی از سوی ملت‌های آزاده و مسلمان در برخی از پایتخت‌های کشورهای اسلامی در این روز و پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

انتهای پیام

captcha