معرفت‌افزایی هدفی مهم و اساسی در فعالیت‌های قرآنی است
کد خبر: 3715625
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

معرفت‌افزایی هدفی مهم و اساسی در فعالیت‌های قرآنی است

گروه معارف ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: معرفت‌افزایی هدفی مهم و اساسی در فعالیت‌های قرآنی است که باید در بین نسل جدید در حال گسترش باشد.

معرفت‌افزایی هدفی مهم و اساسی در فعالیت‌های قرآنی است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه روز گذشته، 28 اردیبهشت‌ماه در جلسه تجلیل از مربیان قرآنی در سنت حسنه اعتکاف اظهار کرد: معرفت‌افزایی هدفی مهم و اساسی در فعالیت‌های قرآنی است.
وی افزود: علت اینکه جوانان و نوجوانان ما از قرآن فاصله گرفتند، آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه است که وظیفه ماست که با برنامه ریزی درست و صحیح راه‌های مقابله با آنها را پیدا کنیم.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه اضافه کرد: گسترش روزافزون آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در سال‌های اخیر در بین جوانان و نوجوانان ما مستلزم تعمیق و چاره اندیشی اساسی است.
حجت‌الاسلام نعمتی‌پور با بیان اینکه باید ترویج فرهنگ قرآنی روز به روز در بین نسل جدید در حال گسترش باشد، تصریح کرد: شما مربیان قرآنی با تجارب و اندیشه‌ای که دارید می‌توانید در سطح جامعه و در اماکن مذهبی به این امر مهم و ضروری بپردازید.
وی در پایان از همه فعالین قرآنی که در سنت حسنه اعتکاف امسال با اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه همکاری کردند، تقدیر و تشکر و هدایایی به رسم یادبود به آنها اعطاء کرد.
انتهای پیام

captcha