برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3715727
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،‌ به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، 29 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تمام امکانات و اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مطلوب و باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)به کار گرفته و بسیج شوند و دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام هر چه بیشتر در فضای مجازی در راستای کم‌رنگ کردن توطئه‌های دشمنان مطرح شود.
وی با تأکید بر برگزاری باشکوه این دو آیین، افزود: برخی از نهادهای فرهنگی در مناسبت‌های مهم از جمله سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی کوتاهی و کم‌کاری می‌کنند و حضور آنها در این مراسمات چشم‌گیر نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در نشست‌های فرهنگی، ابراز کرد: شیوه برخورد مدیران با مسائل فرهنگی نگران کننده و تاسف‌آور است.
نظری با انتقاد از عدم حضور مدیران برخی از دستگاه‌های فرهنگی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره)، بیان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان هیچ کدام از مدیران استان از جمله مدیران فرهنگی در ماموریت حضور ندارند و دلیلی برای شرکت نکردن آنها در این نشست مهم نیست.
وی تصریح کرد: اعتبارات فرهنگی در موارد غیرضروری از جمله همایش‌ها و جشنواره‌ها هزینه شده که بازخورد چندانی ندارد و در مناسبت‌های مهم از جمله ارتحال بنیانگذار انقلاب بهانه کم‌بود اعتبارات توسط مدیران مطرح می‌شود، اعتبارات فرهنگی به صورت سلیقه‌ای توسط مدیران فرهنگی هزینه می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تخصیص اعتبارات فرهنگی به منظور هزینه کردن در مناسبت‌های مهم از جمله سالگرد ارتحال امام(ره) است و نباید در مواردی که خروجی و نتیجه‌ای ندارد هزینه شود.
انتهای پیام

captcha