ویژه‌برنامه‌های رمضانی منطقه آزاد ارس اعلام شد
کد خبر: 3715759
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

ویژه‌برنامه‌های رمضانی منطقه آزاد ارس اعلام شد

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را در این منطقه اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یوسف داداش زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، امروز 29 اردیبهشت ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را در این منطقه اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مسجد جامع جلفا در جوار بارگاه ملکوتی 5 شهید گمنام، نمازخانه سایت اداری سازمان، مساجد شجاع، شاهمار و سیلگرد، ایستگاه راه آهن و پارک کوهستان برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های رمضانی منطقه آزاد ارس اعلام شد
وی، افزود: علاوه بر این، ویژه برنامه محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی روز شنبه 12 خرداد راس ساعت 22:30 در مسجد جامع جلفا برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، با اشاره به ویژه برنامه‌های رمضانی دایر در مساجد شاهمار، شجاع و سیلگرد نیز گفت: ویژه برنامه های شب‌های نورانی با موضوع انس با قرآن کریم، بر اساس زمانبندی در این مساجد روستایی برگزار می‌شود.
داداش زاده در زمینه ویژه برنامه‌های سازمان منطقه آزاد ارس برای کارکنان این سازمان نیز خاطرنشان کرد: ترتیل خوانی و ختم گروهی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان، هر روز قبل از نماز ظهر و عصر برگزار می شود و مسابقه کتابخوانی از کتاب تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی نیز در بین کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha