پایان طرح تربیت حافظان غرب تهران
کد خبر: 3715938
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
حجت‌الاسلام رایمند خبر داد:

پایان طرح تربیت حافظان غرب تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران از پایان موفقیت‌آمیز طرح تربیت حافظان این منطقه خبر داد.

پایان موفقیت‌آمیز طرح تربیت حافظان غرب تهران

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامین رایمند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران با اشاره به فرمایشی از امام خمینی(ره) که فرمودند «مشکل بزرگ مسلمین این است که قرآن کریم را کنار گذاشته‌اند و تحت لوای دیگران درآمده‌اند»، اظهار کرد: مشکل بزرگ امروز در دنیای اسلام، دوری از آیات الهی است که مسلمانان باید به سوی آن بازگردند.
وی در ادامه با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که «هرچه در دنیای اسلام، کمبود است، بر اثر دوری از معارف الهی و معارف قرآنی است»، افزود: مسلمانان می‌توانند با پرداختن به آیات الهی تمامی کمبودهای موجود در جوامع خود را برطرف کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم که از سوی این اداره در مدارس تحت پوشش اجرا می‌شد، به پایان رسید، گفت: در این طرح، فعالیت‌های فراوانی همچون آشنایی قرآن‌آموزان با معارف علوم قرآنی انجام شد و این عزیزان پای سفره قرآن نشستند.
رایمند با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح قرآنی و نورانی توانستیم با همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران، یک کار تخصصی آموزشی، مفاهیمی، فرهنگی و هنری را اجرا کنیم، افزود: در پایان اجرای این طرح قرآنی توانستیم تا نتایج مثبت و قابل قبولی را در کارنامه قرآنی مجموعه به ثبت برسانیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق برگزاری 781 روز آموزش تخصصی را روزی ما کرد تا بتوانیم علاوه بر محفوظات قرآنی، به بیانات نورانی امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه نیز بپردازیم.
وی در ادامه با بیان اینکه مربیان خود باید قرآنی باشند تا بتوانند بر قرآن‌آموزان اثرگذاری داشته باشند، تصریح کرد: در این راستا همچنین، جلسات ماهانه با حضور مربیان برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شود.
رایمند در پایان سخنان خود در این زمینه از مجموعه مدیریت و مربیان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران و نیز خبرگزاری ایکنا جهت پوشش خبری مناسب از طرح تربیت حافظان غرب تهران تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha