برگزاری مسابقه «سی روز، سی پند» ویژه‌ کودکان و نوجوانان در خرمشهر
کد خبر: 3715960
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

برگزاری مسابقه «سی روز، سی پند» ویژه‌ کودکان و نوجوانان در خرمشهر

گروه فرهنگی ـ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، مسابقه مذهبی سی روز، سی پند را ویژه‌ کودکان و نوجوانان در خرمشهر برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، ندا فرسانی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 خرمشهر با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان مسابقه سی روز، سی پند در این مرکز فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان آغاز شده است.

وی توضیح داد: در ایام ماه مبارک رمضان کودکان و نوجوانان عضو کانون شماره 2 خرمشهر در قالب فعالیت معرفی کتاب با کتاب‌های، دعوت (نهج الفصاحه)، نیایش درختان (نهج‌البلاغه)، خدای من (صحیفه سجادیه) و مهمانی گنجشک‌ها (سخنان امام محمدباقر علیه‌السلام) که همگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده‌اند با پندهای این کتاب‌ها آشنا می‌شوند.

فرسانی با اشاره به این‌که بچه‌ها با مطالعه این کتاب‌ها که مجموعه کلام معصومین(ع) هستند با دنیای ایمان، خرد و دانایی آشنا می‌شوند اضافه کرد: در این برنامه مذهبی کودکان و نوجوانان همچنین برداشت، تجربه یا خاطره‌ خود از آن پند را نگارش می‌کنند و در پایان ماه مبارک رمضان بهترین آثار نوشته شده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی و هدایایی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 54 مرکز ثابت، 6 کتابخانه سیار روستایی و شهری و یک کتابخانه پستی دارد که هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مذهبی چون، آشنایی با قرآن، آشنایی با حدیث و آشنایی با احکام را در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال برگزار می‌کنند.

انتهای پیام

captcha