برگزاری محفل انس با قرآن کریم در زندان همدان
کد خبر: 3716030
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در زندان همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی - محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در زندان همدان باهدف شناخت و تفهیم وتعمیق معرفت قرآنی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در زندان همدان برگزار شد.
این مراسم باهدف شناخت و تفهیم وتعمیق معرفت قرآنی وحصول به آموزه‌های عملی قرآن کریم و با قرائت زیبای قاریان قرآن، به میزبانی مددجویان بند قرآنی توسط اداره فرهنگی برگزارشد.
حجت الاسلام دهقان، کارشناس مذهبی در این مراسم بیان کرد: رمضان فرصتی مغتنم است و فرصتی است تا با تأسی به آموزه‎های قرآنی روح و جان خود را در بهار قرآن شستشو دهیم تا راه نجاتی برای ما باشد.
در این مراسم از زحمات سیروس قنبری فعال قرآنی که درمدت سه سال گذشته در بند قرآنی مشغول به فعالیت بود قدردانی شد.

تشکیل شورای عالی قرآن درزندان همدان
شورای عالی قرآن کریم در زندان همدان با حضور اعضای این شورا و باهدف هماهنگی ورفع موانع موجود و توسعه و ترویج بیشتر برنامه‌های قرآنی برگزار شد.
در ابتدای جلسه عزیزی مدیر زندان با ابرازخرسندی و تقدیر ازتوسعه برنامه های فرهنگی ودینی بامحوریت قرآن ونمازدرزندان ، اظهار کرد: اولویت و اهتمام به آموزش ویادگیری قرآن و عمل به آموزه های متعالی آن تنها راه رستگاری و نجات انسان بوده و نیازمند عزم جدی و همه جانبه است.
در این جلسه رئیس اداره فرهنگی گزارشی کامل از برنامه‌های قرآنی جهت گروه‌های هدف در زندان ارائه کرد و در ادامه و در راستای ترویج و توسعه برنامه‌های قرآنی مواردی به تصویب رسید.

برگزاری محفل انس باقرآن کریم در زندان همدان
موافقت با پایان حبس 13مددجو در آستانه ماه مبارک رمضان
در بازدیدی که توسط معاون دادستان همدان از زندان صورت گرفت با پایان حبس 13مددجوی اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی موافقت شد.
سعید رضوانی معاون دادستان همدان به همراه قاضی ناظر بر زندان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان کرد و با پایان حبس 13مددجوی اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان موافقت کرد.
در ادامه مشکلات قضایی مددجویان به صورت چهره به چهره با معاون دادستان مورد بررسی قرار گرفت و توصیه های لازم در راستای حل مشکلات قضایی آنان ارائه شد و نهایتا در جلسه شورای طبقه بندی اردوگاه کاردرمانی، با پایان حبس 13 نفر موافقت شد و این مددجویان به کانون گرم خانواده بازگشتند .
انتهای پیام

 

captcha