روابط‌عمومی‌ها گوش و زبان مجموعه متبوع هستند
کد خبر: 3716215
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

روابط‌عمومی‌ها گوش و زبان مجموعه متبوع هستند

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرماندار شهرستان قرچک روابط عمومی‌ها را گوش و زبان مجموعه متبوع خود دانست و گفت: روابط‌عمومی‌ها در سازمان مرکز رسیدن تفکرات به یکدیگر هستند.

چه کسی در تاریخ خدمت کرده است!

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مسعود مرسل‌پور، فرماندار شهرستان قرچک دیروز، 30 اردیبهشت در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان قرچک در سال ۹۷ که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، روابط عمومی‌ها را گوش و زبان مجموعه متبوع خود دانست و گفت: روابط‌عمومی‌ها در سازمان مرکز رسیدن تفکرات به یکدیگر هستند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی منعکس کننده خدمات مسئولین نهاد خود و نقطه نظرات مردم هستند، افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش مهمی را در سازمانشان ایفا کنند.
رئیس شورای هماهنگ روابط عمومی‌های شهرستان قرچک با ابراز تأسف از عملکرد صدا و سیما، بیان کرد: متأسفانه امروز در صدا و سیما پمپاژ یأس و ناامیدی را شاهد هستیم، هرچند که خود مردم بهتر از همه می‌دانند که چه کسی در تاریخ خدمت و چه کسی خیانت کرده است.
فرماندار قرچک روابط عمومی‌ها را به جذب منابع خبری مانند یک آهن‌ربا توصیه و تصریح کرد: اگر روابط عمومی‌ها گزارش اقدامات نهاد خود را به درستی منعکس کنند، مردم از فعالیت‌های آن سازمان آگاه می‌شوند.
مرسل‌پور در پایان بخشی از مشکلات روابط عمومی‌ها را به خاطر عملکرد روابط عمومی خود فرمانداری دانست و افزود: هرچند که احتمال می‌رود رؤسای برخی ادارات نخواهند که روابط عمومی‌ها کار کنند.
در پایان این مراسم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از ۷ نفر از مدیران روابط عمومی‌های ادارات و نهاد‌های این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha