تمدید مهلت ثبت‌نام دوره تخصصی تربیت مبلغین در چهارمحال‌‌‌ و‌‌ بختیاری
کد خبر: 3716264
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
خلیلی خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام دوره تخصصی تربیت مبلغین در چهارمحال‌‌‌ و‌‌ بختیاری

گروه فرهنگی - رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت‌نام اولین دوره تخصصی تربیت مبلغین که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و با مجوز و نظارت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود خبر داد.

 تمدید مهلت ثبت‌نام دوره تخصصی تربیت مبلغین در چهارمحال‌‌‌و‌‌بختیاری

وحید خلیلی‌اردلی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبرتمدید مهلت ثبت‌نام اولین دوره تخصصی تربیت مبلغین در استان، افزود: این دوره با هدف توانمند سازی بانوان مداحی است که در حال حاضر مشغول به فعالیت در سطح استان هستند و در جلسات مختلف حضور پیدا می کنند.
خلیلی بیان کرد: علاوه بر این طلاب و دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی خوهار در رشته های مرتبط و سایر بانوان علاقه مند می توانند در این دوره ثبت نام و شرکت نمایند.
وی افزود: دوره تخصصی تربیت مبلغین به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و با مجوز و نظارت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در استان برگزار می شود.
رئیس جهاد دانشگاهی استان، آموزش مهارت های قرآنی(روخوانی و تجوید، تفسیر و ...)، مهارت های زندگی و فرزندپروری، احکام، اخلاق و عقاید اسلامی و مداحی، آشنایی با اصول و سبک های مختلف مداحی، فن خطابه و سخنوری را از جمله سرفصل های مهم دوره تخصصی تربیت مبلغین برشمرد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان آخرین مهلت ثبت نام در این دوره را 15 خرداد 97 اعلام کرد و زمان شروع این دوره را در صورت به حدنصاب رسیدن افراد ثبت نامی، اول تابستان سال جاری بیان کرد.
خلیلی اضافه کرد:علاقه مندان جهت ثبت نام به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان(واقع در دانشگاه شهرکرد، جنب دانشکده منابع طبیعی) مراجعه یا با شماره های 32320070 و 32320323 تماس حاصل نمایند.
وی افزود: دستورالعمل و شرایط این دوره درتارنمای جهاددانشگاهی استان به نشانی www.jchb.ir قابل دسترسی است.

captcha