برپایی نشست «تفسیر قرآن کریم» در مؤسسه علمداران نور
کد خبر: 3716274
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

برپایی نشست «تفسیر قرآن کریم» در مؤسسه علمداران نور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه علمداران نور کرج در ماه رمضان برنامه‌های متنوعی از جمله نشست‌های تفسیر قرآن کریم را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت علمداران نور البرز، در ماه رمضان برنامه‌های متنوع قرآنی ـ فرهنگی را برای قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان برپا می‌کند که به برخی از آنها اشاره می‌شود.
مراسم ختم قرآن کریم با همکاری مسجد باب‌الحوائج(ع) محمد‌شهر و هیئت حسین جان به صورت روزانه با حضور علاقه‌مندان برپا و قاریان ممتازی چون مهدی بهرامی و سعید صالحی در این محفل به تلاوت قرآن می‌پردازند.

برپایی نشست تفسیری قرآن کریم در مؤسسه علمداران نور
در این مراسم پس از تلاوت قرآن، تفسیر، تدبر و روخوانی قرآن کریم توسط محمد دشتی ارائه می‌شود. همچنین محافل قرآنی شب‌های قدر در مسجد باب‌الحوائج(ع) نیز با اجرای برنامه‌های متنوع چون تواشیح و مدیحه‌سرایی برپا می‌شود.
در همین راستا این مؤسسه در نظر دارد که نشست‌هایی برای بانوان طی روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه برگزار کند. براین اساس، نشست تفسیری قرآن با تدریس محمد مرادی با محتوای جهان پس از مرگ از منظر قرآن در روز‌های سه‌شنبه و همچنین نشست‌ تفسیر 3 آیه «أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ وَیَجْعَلُکُمْ خُلَفَاء الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ قَلِیلًا مَّا تَذَکَّرُونَ»، «آیت‌الکرسی» و «رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِیوَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسَانِییَفْقَهُوا قَوْلِی» نیز روزهای پنجشنبه از سوی مؤسسه علمداران نور برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha