جزئیات دوره‌های «آموزش قرآن» مؤسسه نسیم رضوان تشریح شد
کد خبر: 3716282
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

جزئیات دوره‌های «آموزش قرآن» مؤسسه نسیم رضوان تشریح شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم رضوان اهواز پس از ماه مبارک رمضان در نظر دارد تا دوره‌‌های آموزش قرآن را برگزار کند که در ادامه به جزئیات آن پرداخته می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه نسیم رضوان اهواز در نظر دارد تا پس از ماه رمضان کلاس‌های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم و غیره را برای خردسالان، دانش‌آموزان و بزرگسالان برپا کند.
جزئیات برپایی دوره‌های آموزشی برای خردسالان شامل آموزش آیات و احادیث کاربردی، کلاس خلاقیت و کاردستی ویژه 5 تا 6 سال، کلاس‌های حفظ نیم‌جزء قرآن وحفظ جزء 30 قرآن است.

تشریح جزییات برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه نسیم رضوان
دوره‌‌هایی که ویژه دانش‌آموزان است نیز شامل روخوانی، روان‌خوانی، بهره‌مندی از کتب‌ تصویری و داستانی با ارائه آیات قرآن، دوره‌های صوت و لحن است و همچنین برنامه‌هایی چون حفظ کل قرآن کریم با حضور 10 نفر از بانوان بزرگسال اجرا می‌شود.
در حال حاضر ثبت‌ نام دوره‌های آموزشی از سوی مؤسسه انجام می‌شود که پس از به حد‌نصاب رسیدن تعداد متقاضی، پس از ماه رمضان دوره‌‌های مذکور آغاز می‌شود. پس از پایان کلاس‌ها از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته شده و گواهی‌نامه معتبر اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم رضوان در استان خوزستان، اهواز، آخر آسفالت، خیابان شهید ابراهیمی شرقی، فرعی اول سمت چپ پلاک 5 واقع شده است.
انتهای پیام

captcha