بینش امام خمینی(ره) پرچم مبارزه با ظلم را در سرتاسر جهان به اهتزاز درآورد
کد خبر: 3716534
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

بینش امام خمینی(ره) پرچم مبارزه با ظلم را در سرتاسر جهان به اهتزاز درآورد

گروه اجتماعی- سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امام خمینی(ره) با بینش وسیع و شخصیت والای خود پرچم مبارزه با ظلم را در سرتاسر جهان به اهتزاز درآورد.

بینش امام خمینی(ره) پرچم مبارزه با ظلم را در سرتاسر جهان به اهتزاز درآورد

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدمحمدقاسم سیاوشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 31 اردیبهشت ماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم 14 و 15 خرداد که امروز در استانداری کردستان برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب، تبیین اندیشه های حضرت امام(ره) برای نسل جوان را لازم و ضروری دانست.
وی با اشاره به اینکه نخستین جرقه های پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) و شروع نهضت ایشان از 15 خرداد سال 42 آغاز و تا بهمن 1357 ادامه داشت، افزود: در این مسیر شخصیت والای ایشان باعث جذب توده‌های مختلف مردم شد که امروز پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان موج دلبستگی مردم و آزادی خواهان جهان با اندیشه‌ها و آرمان‌های ایشان رو به افزایش است.
سیاهوشی با اعلام اینکه حضرت امام (ره) مهمترین هدف خود را مبارزه با ظلم و برقراری عدالت قرار دادند، بیان کرد: نمونه بارز این مسئله نامگذاری روز قدس در دفاع از این مکان مقدس و مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی بود، به گونه ای که امروزه قدس به نمادی برای وحدت جهان اسلام و مبارزه با ظلم، غارت و استعمار تبدیل شده است.
وی عنوان کرد: در شرایط کنونی که شاهد اقدام خلاف قاعده و قانون آمریکا در انتقال سفارت به قدس شریف هستیم ضرورت رجوع به اندیشه‌های عدالت محور حضرت امام خمینی(ره) بیش از پیش احساس می شود و بدون شک با استعانت از همان نگاه بلند و جهان بینی وسیع، آمریکا، اسراییل و دیگر استعمارگزان با برخورد قاطع و محکم جهان اسلام مواجه خواهند شد.
سرپرست شوای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در پایان از برگزاری باشکوه مراسم 14 و 15 خرداد در استان کردستان خبر داد و یادآور شد: امسال یک بار دیگر شاهد پیوند آحاد مردم با آرمان های حضرت امام (ره)و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواهیم بود و پیام و حدت و ایستادگی ملت بزرگ ایران بر مواضع به حق خود به سرتاسر جهان مخابره خواهد شد.
انتهای پیام

captcha