تلاوت قرآن با تدبر در آیات همراه باشد
کد خبر: 3716657
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

تلاوت قرآن با تدبر در آیات همراه باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به انس با قرآن در ماه مبارک رمضان گفت: این انس باید همراه با تدبر در آیات و بکارگیری آن در زندگی روزمره باشد.

انس با قرآن در ماه مبارک رمضان باید با تدبر در آیات همراه باشد

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد روز گذشته در نشست شورای معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دوری از گناهان مهمترین ویژگی ماه مبارک رمضان است.
وی با اشاره به انس با قرآن در ماه مبارک رمضان ادامه داد: این انس باید همراه با تدبر در آیات و به کارگیری آن در زندگی روزمره باشد.
حجت الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به برکات روزه داری گفت: برکات روزه داری بر کسی پوشیده نیست و تقویت اراده انسان از مهمترین این برکات است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: اینکه انسان در روزهای طولانی خود را از استفاده نعمات حلال خداوند محروم کند نشان از وجود اراده ای قوی در درون اوست.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید بسیار دعا کنید تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان دعاهای ویژه ای وارد شده که هر یک از مضامین بالایی برخوردار است.

انتهای پیام

captcha