10 خرداد؛ آخرین مهلت برای شرکت در نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
کد خبر: 3716697
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

10 خرداد؛ آخرین مهلت برای شرکت در نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی

گروه هنر ــ نخستین جشنواره ملی تئاتر رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می‌شود.

10 خرداد؛ آخرین مهلت برای شرکت در نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی

به گزارش ایکنا؛ نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و حمایت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان برگزار می‌شود.

براین اساس، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، توسعه فعالیت‌های هنری و مذهبی، بهره‌گیری از تئاتر خیابانی برای معرفی سیره خاندان رسالت به ویژه امام رضا(ع)، توجه به فرهنگ دینی و اعتقادات اقوام با محوریت امام رضا(ع) و شناسایی و معرفی استعدادهای نو در تئاتر خیابانی و تشویق و تجلیل و از هنرمندان متعهد و ارزشی از اهداف نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی است.

نمایش مهربانی، عدالت و برقراری روابط صحیح اجتماعی در سیره رضوی، نمایش جلوه‌های فرهنگ رضوی در آداب و رسوم بومی و ملی ایرانیان، نمایش شیوه و سبک زندگی اسلامی با محوریت امام رضا(ع) و پرداختن به زوایای زندگی و سیره معصومین به ویژه امام رضا(ع) با توجه به احادیث و روایات معتبر از محورها و موضوعات نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی است.

هنرمندان متقاضی شرکت در نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را تا 10 خردادماه سال جاری به پست الکترونیک jonobkerman@shamstoos.ir ارسال کنند.

لازم به ذکر است، نتایج طرح‌های پذیرفته شده روز 10 تیرماه سال‌جاری اعلام و جشنواره از روز 27 الی 30 آبان‌ماه سال جاری به مدت 4 روز در جنوب کرمان و شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha