سوم خرداد؛ نماد پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 3716726
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

سوم خرداد؛ نماد پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران

گروه اجتماعی - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماکو ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های دشمنان را وظیفه هر انسان آگاه دانست و گفت: سوم خرداد، نماد پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

با دستانی خالی فاتح میدان جنگ خرمشهر شدیم

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حسن محمدزاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماکو در آیین زنگ ایثار و مقاومت که در مدرسه سلطان بیگی ماکو ترتیب یافت بر تقویت ارتباط دانش آموزان با فرهنگ ایثار و فداکاری در مددرس تاکید کرد.
وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد امام خمینی رحمت الله علیه، خاطرنشان کرد: این بزرگ مرد تاریخ ایران به عنوان رهبری مرجع تقلید در بین مردم شناخته شد و این در جایگاه خود بی نظیر است.
محمدزاده بر نقش دانش آموزان و دانشجویان در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و فعالیت آنها در حوزه های سیاسی و اجتماعی چه قبل و چه بعد از انقلاب تاکید کرد.
وی ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های دشمنان را وظیفه هر انسان آگاه دانست و ادامه داد: تنها پیروی از بیانات مقام معظم رهبری می‌تواند ما را در پیمودن این راه یاری نماید.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماکو دانش آموزان امروز را آینده سازان فردا عنوان کرد وافزود: دانش‌آموزان با الگو قرار دادن راه شهدا باید آینده کشور در دست یابی به پویایی یاری کنند.
این مقام مسئول تاکید کرد: تنها مبارزه و سر خم نکردن در برابر دشمنان نباید به حرف ختم شود، بلکه باید در عمل و اقدام نیز نمود یابد.

 فتح خرمشهر یکی از نمادهای بارز حقانیت انقلاب ایران بود

مدیر آموزش و پرورش ماکو گفت: فتح خرمشهر یکی از نمادهای بارز حقانیت انقلاب ایران بود.

اکبر باباپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو نیز در این مراسم بیان کرد: بیشتر هجمه های دشمنان بر انقلاب ایران از بدو پیروزی حق علیه باطل شروع شد که فتح خرمشهر یکی از نمادهای بارز حقانیت انقلاب ایران بود.
وی ادامه داد: در نبرد خرمشهر، ایران ناخواسته مبتلا با جنگ با دشمنان قسم خورده شد که در آن برهه جز اراده نیروهای پایه نبرد از لحاظ تجهیزات جنگی دست خالی بودیم.
باباپور خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید در جهت پیمودن راه شهدا سخت در تلاش باشند و با درس خواندن و کسب درجات رفیع علمی نگذارند خون شهدا پایمال گردد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، زنگ ایثار و مقاومت همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

انتهای پیام 

captcha