خلاء هم‌اندیشی در مساجد پر می‌شود
کد خبر: 3716797
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

خلاء هم‌اندیشی در مساجد پر می‌شود

گروه فرهنگی- سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز خلاء همفکری و هم‌اندیشی در مساجد پر می‌شود.

خلاء هم‌اندیشی در مساجد پر می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری، یکم خرداد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با اجرای طرح ثبت‌نام سامانه پورتال «بچه‌های مسجد» زمینه ثبت اطلاعات دقیق کانون‌های فعال، برنامه‌های مناسبتی و تعداد اعضا فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح بستر عدالت محوری و برنامه محوری را فراهم می‌کند، گفت: انتظار داریم با ثبت‌نام تمامی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دراین سامانه شاهد رشد برنامه‌های فرهنگی و هنری مساجد باشیم.
این مسئول با تاکید بر اهمیت همفکری و هم‌اندیشی فعالان مساجد، افزود: تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز یکی از برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان با هدف هم‌اندیشی و همفکری است.
این کارشناس فرهنگی با در نظر گرفتن اهمیت هیئت اندیشه ورز عنوان کرد: گردآوری افراد کارشناس که ایده‌های مختلف و متنوعی دارند بسیاری از خلاهای فکری و مدیریتی را مرتفع کند و به واقع این امر در راستای پیوند صاحبان فکر و اندیشه و قدرت است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: گشوده شدن گره‌های سازمانی در جهت تعالی رشد و رونق مساجد به واسطه این هم‌اندیشی‌ها محقق می‌شود.
حجت الاسلام شکری در ادامه با تامل بر ضرورت پرداختن به فکر پروری، ابرازکرد: بسیاری از مواقع عنوان می‌شود که بودجه نداریم ولی بسیاری از برنامه‌ها نیاز آن چنان به بودجه ندارد بلکه خلا فکر و برنامه در آن دیده می‌شود.
گفتنی است، مدیران فرهنگی هنری کانون‌های مساجد همزمان با اجرای فاز اول طرح ثبت نام سامانه «بچه‌های مسجد» باید فعالیت‌ها، گزارش برنامه‌ها و اعضای فعال کانون خود را در سامانه www.bachehayemasjed.iR ثبت کنند.

 

captcha