سوم خرداد، تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی است
کد خبر: 3717253
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

سوم خرداد، تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی است

گروه اجتماعی- استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: سوم خرداد تداعی گر روز مقاومت و پیروزی و تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی مردمانی است که با اتکا به قدرت لایزال الهی، حماسه‌ای جاوید بر تارک این سرزمین قهرمان پرورآفریدند.

 به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز سوم خردادماه در پیامی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و ملت بزرگ ایران به شمار می‌رود.

سوم خرداد، تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی است
وی، افزود: فتح خرمشهر نماد عینی و حقیقی اسلام خواهی و ولایتمداری و حضور در صحنه جوانانی است که با اقتدا به مولا و مقتدای خود حضرت حسین بن علی (ع) در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرده و راه تجاوز و تعدی را بر هر دشمن کور دل زیاده خواهی خواهد بست و ندای شهامت و رشادت این امت اسلامی را به گوش جهانیان و نسل های آینده خواهد رساند.
خدابخش تاکید کرده: سوم خرداد، تداعی گر روز مقاومت و پیروزی و تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی مردمانی است که با اتکا به قدرت لایزال الهی، حماسه‌ای جاوید بر تارک این سرزمین قهرمان پرورآفریدند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه اظهار کرد: تربیت یافتگان مدرسه عشق در آن برهه، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری را در مقابله با تجهیزات و تبلیغات غاصبان پلید خلق کرده و با پیروی از رهبر و معمار کبیر انقلاب، حقانیت اسلام و مسلمین ر ا به جهانیان ثابت نمودند.
در ادامه پیام آمده است: بی تردید حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن حماسه مقاومت، ایثار و مجاهدت فرزندان ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله، سپر امینت‌آفرین و مصونیت بخشی است که خواهد توانست پیش روندگی انقلاب و پیشرفت کشور به سمت آرمان‌های بلند خود را تضمین کند.
خدابخش در پایان خارنشان کرد: اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح پاک و مطهر همه شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس و ارج نهادن به حماسه آفرینی های دلاور مردان لشکر همیشه پیروز عاشورا، از درگاه ایزد سبحان می خواهم توفیق خدمت و پاسداری از خون های شهدای گرانقدر و والا مقام هشت سال دفاع مقدس و جانبازان عزیز را به همه ما عنایت فرماید.
انتهای پیام

captcha