آغاز ثبت‌نام ترم تابستان مهد قرآن فرهنگسرای الغدیر تبریز
کد خبر: 3717257
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

آغاز ثبت‌نام ترم تابستان مهد قرآن فرهنگسرای الغدیر تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر فرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز، از آغاز ثبت‌نام ترم تابسان مهد قرآن فرهنگسرا از اول خردادماه جاری خبر داد.

داودهوشنگ روشنگ، مدیر فرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از آغاز ثبت‌نام ترم تابسان مهد قرآن فرهنگسرا از اول خردادماه سال‌جاری در دوره های عمومی و تخصصی خبر داد.

آغاز ثبت نام کلاس های ترم تابستان مهد قرآن در فرهنگ سرای بزرگ الغدیر

وی، گفت: واحد مهد قرآن فرهنگسرا که با هدف نشر و ترویج فرهنگ نورانی قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع)  توانسته است با فعالیت‌های آموزشی خود جمع کثیری از عاشقان کلام وحی را با تعالیم الهی آشنا سازد.

مطلبی، ثبتنام در دوره‌های آموزشی شامل آموزش روخوانی، تجوید، فصیح خوانی و ختم قرآن کریم و احکام و دوره های تخصصی ترتیل خوانی، حفظ، تدبر در قرآن، آشنایی با سیره معصومین(ع)، مفاهیم و صوت و لحن را از جمله دوره‌های تخصصی و عمومی این واحد اعلام کرد.

مدیر فرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از اول خرداد ماه به واحد مهد قرآن فرهنگسرا واقع در ساختمان مدیریت فرهنگسرا مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۳۲۶۶۳۹۸۴ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

captcha