نخستین کاروان دانشجویی اردبیل به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شود
کد خبر: 3719725
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

نخستین کاروان دانشجویی اردبیل به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شود

گروه اجتماعی- مسئول نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات انجام یافته نخستین کاروان دانشجویی اردبیل ۲۱ تیر ماه به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شود.

نخستین کاروان دانشجویی اردبیل به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، روح‌اله نعمتی، مسئول نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج دانشجویی استان اردبیل، امروز 12 خرداد ماه در جلسه هماهنگی اعزام کاروان دانشجویی به مناطق عملیاتی کشور در اردبیل اظهار کرد: طبق تمهیدات انجام یافته نخستین کاروان دانشجویی اردبیل 21 تیر ماه به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شود.
وی افزود: دیدار نزدیک از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگانی که برای پایداری امنیت و نظم کشورمان از جان و مال خود گذشتند بزرگ‌ترین افتخار برای ما است و خوش به حال کسانی که سعادت این را داشته باشند تا در طول عمر خود در چنین مناطق مقدسی حضور یابند و از حال و هوای معنوی و خاص آن بهره ببرند.
مسئول نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با شرایط سخت کاملا مشهود است و بی‌شک جوانان مرز و بوم کشورمان با الگوگیری از چنین بزرگمردانی می‌توانند در راه صحیح و درست قدم بگذارند. نعمتی اظهار کرد: ما قدردان خون پاک شهدای والامقامی هستیم که برای محاظت از جان و مال و ناموس مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و امنیت پایدار را در کشورمان رقم زده‌اند که این تلاش‌ها و خدمات نباید به فراموشی سپرده شود بلکه باید با با حضور در چنین مناطقی در نزدیک در جریان تلاش‌های آن‌ها باشیم و به طور کامل احساس کنیم که چه اقدامات ارزشمندی در طول هشت سال دفاع مقدس انجام یافته است.
وی با اشاره به این که زمان ثبت نام دانشجویان تا تاریخ 12 تیر ماه ادامه دارد بیان کرد: دانشجویان با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کرده و زمان تاریخ اعزام خواهران 21 تیر ماه و اعزام برادران نیز 16 تیر ماه خواهد بود.
انتهای پیام

captcha