انعقاد تفاهم‌نامه اداره امور قرآنی و اتحادیه قرآنی در اجرای طرح حفظ
کد خبر: 3719840
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

انعقاد تفاهم‌نامه اداره امور قرآنی و اتحادیه قرآنی در اجرای طرح حفظ

گروه فعالیت‌های قرآنی- در راستای اجرای طرح تربیت 2000 حافظ جزء 30 قرآن کریم در کرمانشاه تفاهم‌نامه‌ای بین اداره امور قرآنی و اتحادیه قرآنی استان امضا شد.

انعقاد تفاهم‌نامه اداره امور قرآنی و اتحادیه قرآنی در اجرای طرح حفظ

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آئین انعقاد تفاهم‌نامه طرح تربیت 2000 حافظ جزء 30 قرآن کریم در کرمانشاه بین اداره امور قرآنی و اتحادیه قرآنی استان صبح امروز 12 خردادماه در دفتر اداره امور قرآنی برگزار شد.
حجت‌محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان در حاشیه این جلسه گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین اداره امور قرآنی و اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه به امضا رسید.
وی افزود: در این تفاهم‌نامه که به امضا حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان و مدیرعامل اتحادیه قرآنی رسیده توسعه سطح همکاری متقابل همچنین اجرای طرح تربیت 2000 حافظ جزء 30 قرآن کریم مورد تأکید قرار گرفته است.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: نقش‌آفرینی مؤسسات در این راستا و ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است که در چند ماده و بند تنظیم شده است.
حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه نیز با اشاره به اجرای طرح تربیت 2000 حافظ جز 30 قرآن کریم در کرمانشاه، گفت: این طرح از ابتدای تیرماه در مراکز قرآنی استان اجرایی خواهد شد.
وی افزود: مدت زمان اجرایی طرح یاد شده تا پایان مهرماه سال‌جاری است و در 23 جلسه برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: اجرای این طرح گامی در راستای ترویج و فضاسازی قرآنی در جامعه است.
انتهای پیام

captcha