محفل انس با قرآن در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه
کد خبر: 3720234
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

محفل انس با قرآن در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- محفل انس با قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با حضور قاری بین‌المللی برگزار شد.

محفل انس با قرآن در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه صبح امروز 13 خردادماه برگزار شد.
برپایی این محفل با همکاری اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و با حضور مهدی ساعد انجام گرفت.
حجت‌الاسلام مهدی میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این مراسم گفت: رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شد بنابراین رابطه ویژه‌ای بین قرآن و ماه رمضان وجود دارد.
وی با بیان اینکه دوستداران قرآن در این ماه بیش از پیش به قرآن نزدیک می‌شوند، افزود: با خواندن و یادگیری و فهمیدن معارف قرآن به دل‌ها حیات مجددی می‌بخشد.
حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: حضرت علی(ع) می‌فرماید «کتاب خداوند تعالی را یاد بگیرید چراکه قرآن بهار دل‌هاست».
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: در ماه انس با قرآن باید ویژگی همدم بودن با قرآن را در خود ایجاد کنیم و رابطه تنگاتنگ و جدی داشته باشیم چراکه قرآن کتاب کامل انسان‌سازی است و تمام برنامه و رموز تکامل را در بردارد.
وی گفت: قرآن کریم سخن خداست و عمل به آن موجب پیروزی و رستگاری در دنیا و آخرت است.
حجت‌‌الاسلام میرزایی افزود: قرآن را بشناسیم و به عظمت نازل کننده آن پی‌ببریم و محتوایش را دریابیم و براین مبنا با آن ارتباط فکری و عملی برقرار کنیم.
انتهای پیام

captcha