روز قدس نماد انسجام امت اسلامی در مقابل جهانخواران است
کد خبر: 3720977
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

روز قدس نماد انسجام امت اسلامی در مقابل جهانخواران است

گروه سیاسی- امام جمعه زاهدان گفت: روز قدس، یادگار و میراث گران‌بهای حضرت امام(ره) و برگرفته از عمق دور اندیشی ایشان است که ضرورت انسجام امت اسلامی در مقابل جهانخواران برای آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیسم غاصب را یادآوری می‌کند.

روز قدس نماد انسجام امت اسلامی در مقابل جهانخواران است

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 18 خردادماه، گفت: روز قدس، یادگار و میراث گران‌بهای حضرت امام(ره) و برگرفته از عمق دور اندیشی ایشان است که ضرورت انسجام امت اسلامی در مقابل جهانخواران برای آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیسم غاصب را یادآوری می‌کند.
وی ادامه داد: حضرت امام(ره) فرمودند جامعه اسلامی مسائل بسیاری دارد، اما قدس مسأله اول جهان اسلام است، فلذا حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین تا سرنگونی کامل رژیم منحوس صهیونیستی ادامه خواهد داشت.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: رژیم صهیونیستی با ابزارهای تبلیغاتی که در دست دارد، یک هیمنه پوشالی برای خود درست کرده است، اما همه جهانیان در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه شاهد شکست این هیمنه پوشالی بودند.
وی با اشاره به نافرجام بودن اقدامات گسترده دنیای استکبار برای تغییر ماهیت اسلامی فلسطین، افزود: به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، فلسطین پاره تن اسلام است، بنابراین هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند فلسطین را از دنیای اسلام جدا کند.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: امام خمینی(ره) با بصیرت و دوراندیشی آخرین جمعه ماه مبارک را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند و امروز می‌بینیم که راهپیمایی‌های مسلمانان در سرتاسر دنیا تا چه اندازه در رسوا ساختن صهیونیست‌های جنایتکار و نمایش چهره مظلوم فلسطین تاثیرگذار بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن انتقاد از حقوق بشر امریکایی، بیان کرد: از دید غربی‌ها دفاع از حقوق بشر در مقابل جنایتکارانی همچون رژیم صهیونیستی و تروریست‌های تکفیری معنایی ندارد و این حقوق شامل حال مردم مظلوم فلسطین، عراق، سوریه، یمن و بحرین نمی‌شود.

انتهای پیام

captcha