دشمنان اسلام به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند
کد خبر: 3721018
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

دشمنان اسلام به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند

گروه سیاسی- آیت‌الله علما با بیان اینکه انگلیس و آمریکا 100 سال است که امتحان پیمان‌شکنی پس می‌دهند، گفت: دشمنان اسلام به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

دشمنان اسلام به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه درهای رحمت الهی همیشه باز است، گفت: امام(ره) در اثر تربیت و تهذیب در سایه آموزه‌های قرآنی به جایی رسید که غرب و شرق را متحیر کرد.
وی افزود: امام خمینی(ره) مظهر تقوا است و سراسر زندگی ایشان برای ما درس بود.
آیت‌الله علما با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درخصوص خصوصیات امام(ره) اظهار کرد: امام راحل هرگز منفعل نشد و در مقابل دشمن قدرتمندانه عمل کرد.
امام جمعه کرمانشاه بی‌اعتمادی امام(ره) نسبت به دشمن را از مهم‌ترین خصوصیات ایشان عنوان کرد و گفت: ایشان از روز اول به آمریکا و اینگلیس اعتماد نداشت.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: انگلیس و آمریکا 100 سال است که امتحان پس می‌دهند و در این زمان یقین پیدا کردیم که قابل اعتماد نیستند چنانکه دیوانه‌ای بلند می‌شود و امضا نشان می‌دهد که برجام را به هم زدم.
آیت‌الله علما افزود: دشمنان اسلام به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و این برای مسئولین درس است.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص که سازمان انرژی هسته‌ای موظف است به سرعت آمادگی‌های لازم برای رسیدن به 190 هزار سو در چهارچوب برجام را فراهم کنند اشاره و اظهار کرد: این یعنی که ما منتظر غربی‌ها نمی‌شویم.
آیت‌الله علما در پایان به مشکلات اقتصادی، گرانی دلار و سختی معیشت مردم اشاره کرد و گفت: این‌ها همه از نقشه‌های شوم دشمنان است.
انتهای پیام

captcha