تدوین ۶۰ برنامه فرهنگی و دینی ویژه سال ۹۷ در کرمانشاه
کد خبر: 3721522
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

تدوین ۶۰ برنامه فرهنگی و دینی ویژه سال ۹۷ در کرمانشاه

گروه اجتماعی- کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از تدوین ۶۰ برنامه فرهنگی و دینی ویژه سال ۹۷ توسط این اداره در کرمانشاه خبر داد.

تدوین 60 برنامه فرهنگی و دینی ویژه سال 97 در کرمانشاه

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از تدوین 60 برنامه فرهنگی و دینی ویژه سال 97 توسط این اداره در کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی، طرح‌های ویژه اوقاف فراغت، حمایت از استقرار روحانی در مناطق مورد نیاز و اعزام مبلغ از جمله برنامه‌های پیشنهادی این اداره برای اجرا در استان در طول سال 97 است.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: ترویج و گسترش فرهنگ دینی در جامعه انسان را به سمت رشد تعالی هدایت می‌کند.
ضرورت ارتقا سطح فرهنگ دینی جامعه
امیری با تأکید براینکه برنامه‌های فرهنگی ارائه شده از سوی این اداره‌کل به معاونت طرح و برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات برای تصویب بیشتر با محوریت فرهنگ است، گفت: معضلات فرهنگی سال‌ها مطرح شده و از سوی رهبر معظم انقلاب به آن پرداخته شده است اما متولیان امر همچنان باور نمی‌کنند که ما در زمینه فرهنگ دچار ضعف هستیم.
وی افزود: از دیگر برنامه‌های ارائه شده از سوی این اداره برای اجرا در سال 97 فعالیت‌های فرهنگی ائمه جماعات و حمایت از جمعیت بانوان فرهیخته فعال در عرصه فرهنگ دینی بوده است.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اهداف اجرای برنامه‌های فرهنگی ارتقاء سطح فرهنگ دینی جامعه را مهم توصیف کرد.
انتهای پیام

captcha