۸۵ مداح و مبلغ به هیئت‌های مذهبی مهدیشهر اعزام شدند
کد خبر: 3721588
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

۸۵ مداح و مبلغ به هیئت‌های مذهبی مهدیشهر اعزام شدند

گروه اجتماعی- کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از اعزام ۸۵ مداح و سخنران به مساجد و هیئت های مذهبی در شب های قدر خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، یدالله رضاپور،کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر امروز 20 خرداد در نشست کارکنان تبلیغات اسلامی مهدیشهر با حضور رئیس این اداره، از هماهنگی و اعزام ۸۵ مداح و سخنران به مساجد و حسینیه های وهیئت‌های این منطقه در شب های قدر خبر داد وگفت: همزمان با لیالی قدر و شهادت مولی موتقیان حضرت علی (ع) از سوی مساجد و حسینیه هامراسم سوگواری برگزار و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: از مجموع تعداد ۱۴۶ حسینیه و مسجد درشهرستان مهدیشهر، تعداد ۸۵ مداح و سخنران از سوی این اداره اعزام و مابقی از سخنرانان و مداحان بومی استفاده کردند که این امر نیز مورد توجه مردم قرار گرفت.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی مهدیشهر با  بیان اینکه تقوای الهی مهم‌ترین چیزی است که انسان را در دنیا و آخرت سربلند می‌کند، تاکید کرد: به مداحان و مبلغان اعزامی تبلیغات اسلامی، مقوله ترویج تقوای الهی در بین مردم طی شب های قدر توصیه شده بود.

رضا پور ادامه داد: امروز همه مشکلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ما از همین بی‌تقوایی است لذا باید در پناه قرآن کریم و ماه رمضان از فرصت‌های باقی‌مانده در راستای تقوای الهی بهره‌مند شویم.

به گفته وی؛ شعار سال، سبک زندگی اسلامی، سیره نبوی و علوی، قرآن و عمل به آن و.. . در زمره دیگر توصیه های ما به مبلغان اعزامی شب های قدر در مهدیشهر محسوب می شد. انتهای پیام

captcha