محفل باشکوه انس با قرآن کریم در الوند برگزار شد
کد خبر: 3722041
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
با حضور پرشور مردم؛

محفل باشکوه انس با قرآن کریم در الوند برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- محفل قرآنی «نسیم رمضان» با حضور پرشور مردم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر الوند برگزار شد.

محفل باشکوه انس با قرآن کریم در الوند برگزار شد

به گزارش ایکنا از قزوین، محفل قرآنی «نسیم رمضان» با حضور دوستداران قرآن و عموم مردم شب گذشته، مصادف با شب بیست و ششم ماه مبارک رمضان در صحن مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع) شهر الوند با معنویت خاصی برگزار شد.
در ابتدای این محفل قرآنی که با اجرای مجری توانمند قرآنی «سید وحید مرتضوی» همراه بود، علی شعبانی قاری ممتاز قرآنی استان و کشور و نماینده منتخب کاروان جمهوری اسلامی ایران در تیم قاریان سفر حج تمتع امسال به تلاوت آیاتی از کلام اله مجید پرداخت.
همچنین، تلاوت محمدرضا رجبی شاد از قاریان و حافظان جوان و برتر شهر الوند که به‌تازگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده نیز برنامه دیگر این محفل قرآنی بود که طی آن آیاتی از قرآن به زیبایی و با لحن ترتیل قرائت شد و در نهایت با اهداء لوح تقدیر و یک جلد کلام اله نفیس از وی قدردانی به عمل آمد.
و اما تلاوت قاری بین‌المللی و خوش‌الحان کشورمان حاج سید محمدجواد حسینی از قاریان مشهد مقدس اصلی‌ترین و تأثیرگذارترین بخش این محفل بود که با قرائت آیاتی از سوره مبارکه احزاب جمع مشتاق حاضر در مسجد را به وجد آورد.
ذکر نکات قرآنی توسط حجت‌الاسلام و المسلیمن علی طهماسبی امام‌جمعه شهر الوند، برگزاری مسابقه فرهنگ قرآنی به همراه اهداء جوایز از جمله پنج کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات و نگارش تابلو به قلم خوشنویسان قرآنی در حین مراسم و قرائت دعا توسط مجری توانمند و خوش‌صدای برنامه از دیگر برنامه‌های اجراشده در این محفل بود.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی به همت دارالقرآن تبلیغات اسلامی شهرستان البرز و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند برگزار شد. 

انتهای پیام

captcha