سند گیاهان دارویی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد
کد خبر: 3722310
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

سند گیاهان دارویی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه یاسوج از تدوین سند گیاهان دارویی استان خبر داد و گفت: این سند در مرحله بعد باید در نشست شورای برنامه‌ریزی استان تصویب شود.

سند گیاهان دارویی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از تسنیم، احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج امروز، 21 خردادماه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دانشگاه یاسوج این توان را دارد که مشکل دستگاه‌های در حال رکود استان از جمله صنایع مرتبط با نفت و پتروشیمی را حل کند.
وی افزود: متأثر می‌شویم وقتی که می‌بینیم از متخصصین دانشگاه بزرگی مانند یاسوج استفاده نمی‌شود و آنها به جای فعالیت در استان با دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه خوارزمی قرارداد می‌بندند.
رئیس دانشگاه یاسوج استفاده از ظرفیت دانشگاه را یک مسئله برد-برد برای استان دانست و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان می‌توان به توسعه استان کمک کرد.
عریان تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد برخلاف سایر استان‌ها ارتباط صنعت و دانشگاه هنوز شکل نگرفته و این در حالی است که می‌توان از رهگذر این ارتباط و تعامل به استان کمک کرد.
وی ابراز کرد: می‌توانیم با بهره‌گیری از توان متخصصین دانشگاه یاسوج به رشد و توسعه استان کمک کنیم.
رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه دانشگاه یاسوج نماینده معاونت علمی ریاست جمهوری در استان است، عنوان کرد: سند گیاهان دارویی استان آماده شده است و در مرحله بعد باید شورای برنامه‌ریزی مصوب شود.
انتهای پیام

captcha