عطرآگین شدن جامعه به رایحه خوش قرآن موجب رستگاری جامعه می‌شود
کد خبر: 3722328
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

عطرآگین شدن جامعه به رایحه خوش قرآن موجب رستگاری جامعه می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تمجید از فعالیت‌های گسترده قرآنی و رغبت دانش‌آموزان به این کتاب الهی در این شهرستان گفت: عطرآگین شدن جامعه به رایحه خوش قرآن و روی‌آوردن دانش‌آموزان به این کتاب الهی جامعه را به سوی سعادت و رستگاری سوق می‌دهد.

عطرآگین شدن جامعه به رایحه خوش قرآن موجب رستگاری جامعه می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 22 خردادماه در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات استانی قرآن، نمار و عترت اظهار کرد: قرآن کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب الهی است؛ چرا که همه علوم بشری در زمینه‌های مختلف در آن جمع شده‌اند و پاسخگوی نیازهای بشری است.
وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای بهره‌بردن از قرآن و خوسازی است، افزود: انس با قرآن و تلاوت این کتاب آسمانی روح و جان انسان را صیقل می‌دهد و باعث زدودن زنگارها بر قلب‌ها می‌شود.
ماموستا رستمی با تمجید از فعالیت‌های گسترده قرآنی و رغبت دانش‌آموزان به این کتاب الهی در این شهرستان اعلام کرد: عطرآگین شدن جامعه به رایحه خوش قرآن و روی‌آوردن دانش‌آموزان به این کتاب الهی جامعه را به سوی سعادت و رستگاری سوق می‌دهد.
این نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بر نقش والدین و مربیان در هدایت دانش‌آموزان به سوی فراگیری علوم قرآنی تأکید کرد و و ادامه این روند را خواستار شد.
انتهای پیام

captcha