آئین بزرگداشت حجت‌الاسلام دکتر احمدی در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 3722353
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
فردا؛

آئین بزرگداشت حجت‌الاسلام دکتر احمدی در ملایر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - معاون سیاسی - امنیتی فرمانداری شهرستان ملایر عنوان کرد: آئین بزرگداشت عالم ربانی و فیلسوف ایرانی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی فردا در ملایر برگزار می‌شود.

آئین بزرگداشت حجت الاسلام احمد احمدی فردا در ملایر برگزار می‌شود

سعید کتابی، معاون سیاسی - امنیتی فرمانداری شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: به پاس خدمات شایسته و ماندگار حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی یکی از شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی کشور آئین بزرگداشتی برای این عالم ربانی برگزار خواهد شد.
وی افزود: بی‌شک دکتر احمدی با صرف عمر ارزشمند و شریف خود در راستای توسعه و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه‌های گوناگون، به ویژه پیراستن علوم انسانی و اعتلای فرهنگی این آب و خاک، نقشی ارزنده و بی‌بدیلی از خود به یادگار گذاشته است.
معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری شهرستان ملایر اضافه کرد: همت والای این استاد فرزانه در بنیان نهادن دانشگاه تربیت مدرس، سال‌ها عضویت موثر در شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست مدبرانه سازمان سمت خدمتی بسیار بزرگ به دانشگاهیان، فرهیختگان و دغدغه مندان حوزه فرهنگ و ادب است.
کتابی با بیان اینکه وظیفه مسئولان و مردم شهرستان ملایر است که با برگزاری آیین نکوداشت از این شخصیت تأثیرگذار و افتخار منطقه به‌درستی یاد کنند، گفت: آیین بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی روز چهارشنبه، 23 خرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرستان با سخنرانی سید کاظم اکرمی برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی سال ۱۳۱۲ در روستای کهکدان شهرستان ملایر به دنیا آمد و پس از سال‌ها مجاهدت و حضور مستمر در مسیر علم و فرهنگ شامگاه روز جمعه در سن 85 سالگی بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران دار فانی را وداع گفت.
معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری شهرستان ملایر عنوان کرد: پیکر مطهر این عالم ربانی روز یکشنبه 20 خردادماه در حرم مطهر حضرت معصومه(ع) به خاک سپرده شد.
انتهای پیام

captcha