فعالیت دو دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در بیجار
کد خبر: 3722457
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

فعالیت دو دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در بیجار

گروه اجتماعی- رئیس تبلیغات اسلامی بیجار از فعالیت دو دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهرستان خبر داد و گفت: این دبیرستان ها ظرفیت 350 دانش‌آموز را دارد.

فعالیت دو دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در بیجار

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا وظیفه تربیت دینی و آموزشی دانش‌آموزان را بر عهده دارد و در این اقدام تا کنون موفق بوده است.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این مدارس ظرفیت پذیرش ۳۵۰ دانش‌آموز را دارند، افزود: هم‌اکنون ۱۵۰ نفر دانش‌آموز در دو دبیرستان دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا مشغول به تحصیل هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه دبیرستان های صدرا زمینه ساز اشاعه ارزش‌های معنوی و اسلامی در جامعه هستند بیان کرد: دانش‌آموزان دبیرستان صدرا باید با فراگیری علوم و معارف اسلامی از مبانی دین دفاع کنند.
وی عنوان کرد: ورود دانش‌آموزان به این مدارس کاملا اختیاری و بدون اجبار است و این افراد در تمام رشته‌ها به خصوص معارف اسلامی از موفقیت چشمگیری برخوردار می‌شوند.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اعلام اینکه راه‌اندازی این مدارس فرصت مناسبی است تا فرهنگ دینی و اسلامی را بین دانش‌آموزان گسترش دهیم، یادآور شد: وسعه و گسترش این مدارس باعث تربیت هرچه بیشتر نیروی انسانی متخصص و باکفایت در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه می‌شود.
انتهای پیام

captcha