۱۵۰ اثر به دومین جشنواره عکاسی آینه ارسال شد
کد خبر: 3722484
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

۱۵۰ اثر به دومین جشنواره عکاسی آینه ارسال شد

گروه فرهنگی- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره از ارسال ۱۵۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره عکاسی آینه خبر داد و گفت: برگزیدگان این جشنواره در آیین اختتامیه و همزمان با ۲۷ خردادماه معرفی می‌شوند.

۱۵۰ اثر به دومین جشنواره عکاسی آینه ارسال شد

عثمان سهرابی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: انجمن هنرهای تجسمی دیواندره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان فراخوان دومین جشنواره عکاسی (با موضوع آینه-آینه‌گی) را همزمان با زمستان ٩٦ اعلام کرد.
وی با اشاره به پایان یافتن مهلت مهلت ارسال آثار به این جشنواره افزود: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار ١٥٠ عکس از ٣٥ عکس به دبیرخانه دومین جشنواره آینه ارسال شد.
سهرابی، با اشاره به داوری این دوره از جشنواره عنوان کرد: دکتر آرام محمدی، اسعد قربانی، بهزاد نعمتی، دیاکو آزادی و جهانبخش زمانی کار داوری آثار رسیده به دومین جشنواره عکاسی آینه را عهده دار بودند که آثار برگزیده همزمان با روز اختتامیه معرفی و تقدیر می‌شود.
وی به برپایی نمایشگاه آثار منتخب جشنواره نیز اشاره و بیان کرد: آثار منتخب رسیده به دبیرخانه این جشنواره به انتخاب هیئت داوران، در قالب نمایشگاهی از ٢٧ خرداد تا پنج تیر در نگارخانه مجتمع ارشاد این شهرستان برپا می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره از برپایی نمایشگاه نقاشی و برگزاری مسابقه نقاشی کودکان نیز خبر داد و اعلام کرد: این ویژه برنامه نیز در حاشیه آیین اختتامیه و به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد دیواندره پذیرایی بازدید کودکان و علاقه مندان است.
سهرابی، بالابردن سطح سواد بصری جامعه، توجه و اهمیت بیشتر به هنر در شهرستان با توجه به نیاز احساس شده در این زمینه و ترویج فعالیت های خلاقانه و بهره گیری از تکنولوژیهای دیجیتال را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha