برگزاری مسابقه کتابخوانی «خانواده قرآنی» از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن
کد خبر: 3722490
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

برگزاری مسابقه کتابخوانی «خانواده قرآنی» از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن

گروه حوزه‌های علمیه ــ مسابقه کتابخوانی «خانواده قرآنی» از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و با همکاری چند مرکز دیگر وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است.

 برگزاری مسابقه کتابخوانی «خانواده قرآنی» از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: این مسابقه با هدف ترویج معارف قرآن کریم مرتبط با بحث خانواده بر اساس کتاب «خانواده قرآنی» به صورت الکترونیکی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب حکمت و علم حقیقی است افزود: قرآن کریم حاوی بهترین آموزه‌ها در زمینه خانواده است که می‌تواند نسخه‌ای بی بدیل برای رفع مشکلات خانوادگی در همه جوامع به ویژه کشور ما باشد.
عیسی‌زاده اظهار کرد: این مسابقه از دهم خردادماه و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده است و تا هفدهم تیرماه نیز ادامه خواهد یافت و نتایج نیز ۲۴ تیرماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب و حضور در مسابقه می‌توانند از طریق اپلیکیشن پژوهان با ارسال شماره یک به ۳۰۰۰۱۴۴۰۲۰ و یا از طریق دریافت نسخه الکترونیکی کتاب از سایت و نرم‌افزار پژوهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اقدام کنند.

عیسی‌زاده اظهار کرد: به نفرات برتر، کمک هزینه سفر عتبات عالیات، مشهد مقدس همچنین تبلت، قلم قرآنی و کارت هدیه و بن خرید کتاب اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha