برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در نهاوند
کد خبر: 3722695
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
به همت کانون فرهنگی اندیشه نهاوند؛

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در نهاوند

گروه فعالیت‎های قرآنی- محفل انس با قرآن با حضور قاری بینالمللی مهدی ساعد به همت واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی هنری اندیشه نهاوند در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قران با حضور قاری بین المللی در نهاوند

پیام بحیرایی، قاری و فعال قرآنی کشور در گفتوگو با ایکنا اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور اساتید و قاریان و مردم شهرستان و با تلاوت قاری ممتاز بین المللی مهدی ساعد توسط این واحد در مجتمع فرهنگی بیت الزهرا هیئت فاطمیون برگزار شد.
وی با اشاره به برنامهها و کلاسهای این مجموعه در فصل تابستان گفت: کلاس روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، آموزشی قرائت تقلیدی استاد منشاوی برای نوجوانان، حفظ تخصصی سوره بقره و آل عمران،برنامههای فرهنگی و ورزشی، حفظ جزء سی در راستای اجرای طرح 1452 از جمله دورههایی است که در فصل تابستان برای مردم نهاوند برگزار خواهد شد.
بحیرایی ادامه داد: مراسم جزء‌خوانی با حضور حسین قیاسوند در مسجد امام حسن مجتبی(ع) نهاوند و محمدرضا زمانیان در مسجد روستای جهان‌آباد از قرآن‌آموزان نوجوان کانون، طی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: کارگاه اساتید و قاریان ممتاز با حضور جمعی از اساتید و قاریان شهرستان نهاوند، پنجشنبه‌های هر هفته در واحد قرائت‌خانه کانون فرهنگی هنری اندیشه شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
مسئول واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی هنری اندیشه نهاوند تشریح کرد: طی این ماه، محفل انس با قرآن کریم با تلاوت دو نوجوان کانون، امیررضا عباسیان و محمدمهدی گودرزی برگزار شد که طی آن از رتبه‌آورندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، متین ترکاشوند و علیرضا ظفری در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن و سعید بهرام‌‌نیا، حفظ سوره‌های ملک و واقعه تجلیل به‌عمل آمد.
وی افزود: این مراسم با حضور والدین قرآن‌آموزان و برگزاری نماز جماعت مغرب و برپایی سفره افطار همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در نمازخانه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) نهاوند برگزار شد.
گفتنی است که واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی ـ هنری اندیشه شهرستان نهاوند طی ماه رمضان با مسئولیت پیام بحیرایی، فعال قرآنی، فعالیت‌هایی را طی ماه رمضان انجام داده است.
انتهای پیام

captcha