اقامه نماز عید فطر در کوهبنان
کد خبر: 3723029
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

اقامه نماز عید فطر در کوهبنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ نماز عید فطر در کوهبنان با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مردم ولایت مدار و بسیجی در جوار حرم مطهر شهدای شهرستان و در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) جمعه، 25 خرداد برگزار شد.

اقامه نماز عید فطر در کوهبنان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت عید فطر در حقیقت عید موفقیت در بندگی خداست که انسان پس از یک ماه خودسازی و کسب تقوای الهی سجده شکر به درگاه بی نیاز حضرت حق می ساید .
وی ابراز کرد: مولای متقیان خطاب به تمامی مومنین و مومنات گفت اولین سفارش که در قران تاکید شده و پیامبران سفارش کردند تقوای الهی است مواظب باشیم همه جا منظر خداست لذا باید شان خود را حفظ کنیم .
امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: ایشان بر نظم در کارها سفارش کردند تا امورات جامعه به دست افرادی مدیر ،مدبر و صالح سپرده شود امروز به برکت انقلاب اسلامی شعاعی از ولایت و رهبری بر جامعه گسترده شده است .
وی خاطر نشان کرد: حضرت بر سامان دادن امور جامعه ،صلح و صفا تاکید کردند چون جامعه ای رشد و ترقی می کند که بر دوستی و صمیمت حاکم است .
حجت الاسلام جعفری گفت: باید موقعیت بدست آمده به برکت انقلاب اسلامی را قدر بدانیم و همواره در راستای گسترش فرهنگ اصیل اسلام و ارزش های انقلاب در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم .
وی به حادثه زلزله سال گذشته شهرستان اشاره کرد و افزود: این حادثه باعث خسارت به منازل و اماکن تجاری شهر کوهبنان شد اما با صبر ستودنی مردم کارها در حال اصلاح است که جا دارد از تمامی خدمات ارائه شده توسط ادارات و نهادهای دولتی تقدیر شود که از ابتدا تا امروز در خدمت مردم بودند تا کارها سر و سامان پیدا کند .
امام جمعه کوهبنان زلزله را نوعی امتحان الهی دانست که باید مردم صبور باشند حادثه ای که حضور خیرین، گروه های جهادی در شهرستان بسیار چشمگیر بود که انشالله تا فرا رسیدن فصل سرما منازل مسکونی مردم محکم تر ساخته شوند.
وی به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و افزود: امریکایی ها قابل اعتماد نبوده و بر عهد خود وفادار نیستند و حتی به دوستان صمیمی خود هم خیانت می کنند لذا نباید به آنان چشم بدوزیم.
جعفری گفت: نباید به اروپایی ها هم دل خوش کنیم باید به استقلال و ایستادگی در برابر دشمن چشم بدوزیم و اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی ،حمایت از جوانان کار آفرین را راه حل بدانیم.
حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: باید با صمیمت و وحدت مسئولان را کمک کنیم تا شاهد خدمات بهتر و ارزشمندی باشیم.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha