برگزاری دوره «تربيت داور صوت و لحن» در ملایر
کد خبر: 3723139
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

برگزاری دوره «تربيت داور صوت و لحن» در ملایر

کانون خبرنگاران نبأ ــ دوره «تربيت داور صوت و لحن» با هدف تكميل كادر متخصص داوری مسابقات قرآن كريم و برگزاری دوره‌های تربيت داور تجويد در ملایر برگزار می‌شود.

برگزاری دوره «تربيت داور صوت و لحن» در ملایر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، اداره امور قرآنی استان همدان در راستای برگزاری دوره‌های تربيت داور تجويد، حسن حفظ قرآن كريم و تكميل كادر متخصص داوری مسابقات قرآن كريم دوره «تربيت داور صوت و لحن» را با حضور اساتيد كشوری برای بانوان و آقایان در تابستان برگزار می‌کند.
حداقل سن 24 سال، تسلط كافی به مبانی تئوری و عملی صوت و لحن، كسب امتياز حد نصاب قبولی در آزمون‌های ورودی قرائت عملی(قرائت سطح 5) و آزمون‌های كتبی(آخرين نسخه آيين‌نامه داوری مسابقات اوقاف و امور خيريه بخش صوت و لحن) از جمله شرایط ثبت نام در این دوره است. همچنین نفرات اول تا پنجم مسابقات استانی اوقاف و امور خيريه از آزمون قرائت عملی معاف هستند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا هشتم تیرماه می‌توانند با واریز مبلغ 15 هزار تومان برای آزمون‌‌های ورودی در این دوره ثبت نام کنند. همچنین شرکت‌کنندگان باید جهت ثبت نام به اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان قائم(عج)، ابتدای بلوار فاطمیه مراجعه و یا با شماره 33350001 داخلی 2 تماس بگیرند.
امیر فرمائی
انتهای پیام

captcha