تصاویری از محافل قرآنی «سیدجواد حسینی» در ماه رمضان
کد خبر: 3723241
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

تصاویری از محافل قرآنی «سیدجواد حسینی» در ماه رمضان

گروه شبکه اجتماعی ــ برنامه‌ها و محافل قرآنی قاری بین‌المللی کشور «سیدجواد حسینی» در ماه مبارک رمضان منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ با پایان یافتن ماه نزول قرآن، خلاصه‌ای از برنامه‌ها و محافل قرآنی که سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی کشور در آن شرکت کرده است، منتشر شد.
برنامه‌های سیدجواد حسینی پیش از ماه مبارک رمضان با شرکت در برنامه حالا خورشید شبکه سوم سیما آغاز شد، سپس هفته‌ای را میهمان مردم استان هرمزگان بود و در آن استان به اجرای برنامه پرداخت.
در آغاز ماه مبارک رمضان این قاری بین‌المللی در دیدار جامعه قرآنی کشورمان با مقام معظم رهبری به اجرای تلاوتی ماندگار پرداخت و در پس از آن در محافل قرآنی شهرهای مختلف استان بوشهر شرکت کرد.
اجرا در محافل پرشور استان مازندران، محفل قرآنی منطقه خانی‌آباد تهران و شهرهای آستانه اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل استان گیلان، از دیگر برنامه‌های قرآنی سیدجواد حسینی در ماه مبارک رمضان بود.
این قاری بین‌المللی در شب‌های قدر، میهمان مردم شهرهای بندر امام خمینی(ره) و سربندر در استان خوزستان بود و در هفته پایانی ماه مبارک رمضان در محافل متحد و منسجم اهل سنت و تشیع استان‌های کرمانشاه و کردستان شرکت کرد.
شرکت در محفل قرآنی شهر کاشان و تلاوت در جلسه قرآن محمدحسین سبزعلی، قاری پیشکسوت قرآنی در تهران، حسن ختام محافل ماه مبارک رمضان سیدجواد حسینی بود.

انتهای پیام

captcha