افتتاح ۲۲۱۹ حساب قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت همدان
کد خبر: 3723246
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

افتتاح ۲۲۱۹ حساب قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت همدان

گروه اقتصاد - مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان عنوان کرد: دو هزار و ۲۱۹ حساب قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری در صندوق امداد ولایت استان همدان افتتاح‌شده است.

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مسعود کرمی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان اظهار کرد: خیران با مشارکت و افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت می‌توانند گره‌گشای مشکلات خانواده‌های نیازمند شوند
وی افزود: از ابتدای سال جاری دو هزار و ۲۱۹ حساب قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت استان همدان افتتاح و ۴۵۵ میلیون تومان سپرده نیز جذب‌شده است.
کرمی با اشاره به اینکه وام‌های پرداختی بدون سود و با کارمزد سه درصد به نیازمندان پرداخت می‌شود، ضمانت آسان و بازپرداخت طولانی‌مدت اقساط را از ویژگی‌های مهم صندوق امداد ولایت در رفع مشکلات نیازمندان برشمرد.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان ادامه داد: در دوماهه گذشته سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در قالب ۶۰۳ مورد وام در سرفصل رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت پرداخت‌شده است.
وی در ادامه کمک به امر اشتغال را از مهم‌ترین برنامه‌های صندوق عنوان کرد و گفت: یک میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان در قالب ۱۶۷ مورد از تسهیلات پرداخت‌شده پس از استعداد سنجی و آموزش برای ایجاد اشتغال پایدار به نیازمندان پرداخت‌شده است.
انتهای پیام

captcha