استفاده از ظرفیت خانه‌های قرآن در رفع آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3723441
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
جلالی عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت خانه‌های قرآن در رفع آسیب‌های اجتماعی

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: خانه‌های قرآن روستایی و شهری ظرفیت‌های بزرگی است که در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد، اگر طرح و برنامه مدون و همچنین حمایت‌های مادی باشد می‌توان به خوبی از این ظرفیت بزرگ در رفع آسیب‌های اجتماعی استفاده‌های لازم و کافی را برد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز دوشنبه، 28 خرداد در دیدار با سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: آسیب‌های اجتماعی در حوزه اعتیاد جامعه را به شدت بحرانی و درگیر کرده است.
وی افزود: ‌سازمان تبلیغات اسلامی به‌ عنوان یک نهاد فرهنگی وظیفه دارد که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه که یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است قدم بردارد و اعیتاد و آلوده شدن جامعه به مواد مخدر نیز مصداق آسیب اجتماعی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: ‌اعتبارات خوبی در حوزه مواد مخدر دیده شده است اما متأسفانه بخش اندکی از این اعتبارات در اختیار مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرد که اگر این اعتبارات بیش از این به سازمان اختصاص می‌یافت طرح‌ها و برنامه های مفید و موثری در سطح جامعه اجرا می شد.
وی تأکید کرد‌: روحانیون مستقر،هیات مذهبی، کانون مداحان، مؤسسات و خانه‌های قرآن روستایی و شهری ظرفیت‌های بزرگی است که در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد، اگر طرح و برنامه مدون و همچنین حمایت‌های مادی باشد می‌توان به خوبی از این ظرفیت بزرگ دررفع آسیب های اجتماعی استفاده‌های لازم و کافی را برد.
انتهای پیام

captcha