فراخوان انتخاب بازنشستگان نمونه تأمین اجتماعی
کد خبر: 3723690
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

فراخوان انتخاب بازنشستگان نمونه تأمین اجتماعی

گروه اجتماعی - مدیر کل تامین اجتماعی خراسان‌شمالی از انتشار فراخوان عمومی انتخاب بازنشسته، همسربازمانده و از کار افتاده کلی، نمونه تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی از تاریخ ۲۲ خرداد تا ۲۵ تیرماه خبرداد.

فراخوان انتخاب بازنشسته،همسربازمانده و از کار افتاده نمونه تامین اجتماعی

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، محمد علی عباس زاده، مدیر کل تامین اجتماعی استان اظهارکرد: سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان ، با اعلام فراخوان عمومی نسبت به انتخاب بازنشستگان،مستمری بگیران ، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه به عنوان اسوه‌های صبر و استقامت و خردورزی اقدام کند.

وی عنوان کرد: برهمین اساس همزمان با جشن بزرگ سراسری روز خانواده و تکریم بازنشستگان که مطابق تقویم ملی در روز 15 شهریور سال جاری است، این جشن در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود و از این عزیزان منتخب تقدیر به عمل خواهد آمد.

عباس زاده تاریخ ثبت نام در فراخوان را 22 خرداد تا 25 تیرماه امسال اعلام کرد،افزود: دراین راستا متقاضیان (بازنشستگان، مستمری بگیران ،همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی می توانند در صورت واجد شرایط بودن به کانون های بازنشستگی سطح استان و شعب تامین اجتماعی شهرستانهای استان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این افراد با تکمیل فرم اطلاعات و مشخصات و ارائه مدارک و مستندات لازم از جمله (کپی صفحه اول شناسنامه و صفحه اول دفترچه درمان تامین اجتماعی و ارائه توضیحات ضروری حداکثر یک برگ A4 ) از طریق مراجعه حضوری  و یا پست سفارشی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 97/4/25 در این فراخوان شرکت کنند.

captcha