اجرای طرح نشاط معنوی در ۴۵ بقعه متبرکه خراسان‌شمالی
کد خبر: 3723807
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

اجرای طرح نشاط معنوی در ۴۵ بقعه متبرکه خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از برپایی طرح نشاط معنوی در ۴۵ بقعه متبرکه استان خبرداد.

برپایی طرح نشاط معنوی در45 بقعه متبرکه خراسان‌شمالی

حجت الاسلام علی اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت و گو با ایکنا ازخراسان‌شمالی اظهارکرد: طرح نشاط معنوی در 45 بقعه متبرکه استان از 16 تیرماه سال جاری آغاز و تا31مردادماه امسال ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود پنج هزار نفر در استان در طرح نشاط معنوی شرکت کردند، افزود: این طرح طی سال گذشته در سطح 42 بقعه متبرکه استان برگزار شد.

صفری یادآورشد: برپایی کلاس های اوقات فراغت، خیمه های معرفت، قرائت و آموزش قرآن کریم، مفاهیم و حفظ، بیان احکام و مباحث اعتقادی، اردوهای زیارتی، ورزشی و تفریحی به منظور آشنایی با بقاع متبرکه استان در قالب طرح نشاط معنوی در دستور کار قرار دارد.

وی یادآورشد: هنوز جمع بندی کامل این طرح انجام نشده بنابراین تعداد مبلغان بومی و غیر بومی اعزامی در این طرح مشخص نیست.

صفری با اشاره به اجرای این طرح برای دانش‌آموزان همه پایه‌های تحصیلی، خاطرنشان کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی برای سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

 وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در طرح تابستانی نشاط معنوی تا هفته اول تیرماه سال جاری ‌فرصت دارند با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

captcha