تودیع و معارفه مدیرکل جدید اوقاف سیستان‌وبلوچستان برگزار شد
کد خبر: 3724002
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

تودیع و معارفه مدیرکل جدید اوقاف سیستان‌وبلوچستان برگزار شد

گروه اجتماعی- آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان روز گذشته، ۲۹ خردادماه با حضور جمعی از مقامات استانی و کشوری در مجتمع امام علی (ع) زاهدان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان روز گذشته، 29 خردادماه با حضور جمعی از مقامات استانی و کشوری در مجتمع امام علی(ع) زاهدان برگزار شد.
عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم بیان کرد: پست مدیریتی فرصتی برای خدمت است، فلذا از هر فرصتی باید برای خدمت به مردم استفاده کرد.
وی ادامه داد: توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی، حرم مطهر امامزادگان و موقوفات، سه امانت ارزشمندی است که به سازمان اوقاف و امور خیریه سپرده شده و همه ظرفیت‌های موجود این سازمان باید برای حفظ این امانت‌ها به کار گرفته شود.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اجرای دقیق نیت واقفین بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری همواره در سر لوحه کارهای این سازمان قرار داشته و دارد و خوشبختانه در این زمینه اقدامات بسیار زیادی انجام شده است.

تودیع و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان برگزار شد

محمدهادی مرعشی، سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان کمترین موقوفات کشور و بالاترین تعداد مساجد را دارد، اظهار کرد: مرمت، بازسازی و کمک به مساجد باید همواره در چهارچوب قانونی آن انجام شود.
وی همچنین با بیان اینکه تلاش برای ایجاد وحدت و جذب واقفان مهمترین مسئولیت این سازمان است، خاطرنشان کرد: استانداری سیستان و بلوچستان برای کمک به اداره کل اوقاف و امور خیریه در جهت تحقق اهداف این سازمان از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهد کرد.
حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اخیر این اداره‌کل، بیان کرد: میزبانی از زوار پاکستانی اربعین، افزایش موقوفات استان به بیش از 5 هزار موقوفه، راه‌اندازی اداره مستقل اوقاف و امور خیریه زاهدان، افزایش سند مالکیت موقوفات و نیز تربیت سالانه 13 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم از جمله خدمات این نهاد در سال‌های اخیر بوده است.

تودیع و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان برگزار شد

در این آیین، حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی قدردانی شد.

انتهای پیام

captcha