سی‌و‌سومین جلسه محفل ماهانه فرزندان شهدای اسلام برگزار شد
کد خبر: 3724573
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

سی‌و‌سومین جلسه محفل ماهانه فرزندان شهدای اسلام برگزار شد

گروه جهاد و حماسه ــ فرزندان شهدای اسلام سی و سومین جلسه محفل ماهانه خود را همزمان با سالروز تخریب بقیع در سالن اجتماعات امامزاده صالح برگزار کردند.

رد نشود///

 به گزارش ایکنا، فرزندان شهدای اسلام در ادامه حرکت جهادی خود در نبرد با شبیخون فراموشی راه و یاد شهدا در پیچ و خم روزگار ناهموار، سی‌و‌سومین جلسه محفل ماهانه خود را در غروب پنجشنبه؛ 31 اردیبهشت ماه سال 97 سپری کرد. این‌بار در این روزهای سرخوش فوتبالی که جوانان در کوچه و خیابان سرود ایران سر می‌دهند و پرچم مقدس ایران را بر شانه می‌گذارند، خانواده‌های شهدا هم‌صدایی کردند که چقدر خوشحالیم از لبخند ملت که حاصل جام جهانی هشت ساله‌ای هست که قبل‌تر پدران شهید ما همه عضو تیم ملی بودند و سینه در برابر توپ جنگی قرار دادند تا امروز نسل عاشق ایران با آرامش، صدای ای ایران را در جهان طنین‌انداز کند.
این ماه نیز از خانواده‌های شهید خرداد ماه تجلیل صورت گرفت و بنا به سالروز تخریب بقیع و حال و هوای مدینه، از خانواده شهید رکن آبادی بطور ویژه تجلیل انجام شد.

رد نشود///

روضه خوانی و مدح پرشور توسط حاج محمد نوروزی و حاج محمد اشراقیان حال خوبی مهیا کرد و بعد از شعرخوانی عبدالله روا به عنوان مجری برنامه، حاضرین میهمان کلام نافذ و جذاب حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی شدند. وی در بخشی از سخنرانی‌‌اش به تاریخ کشور اشاره کرد و گفت: همیشه امام حسین(ع) موجب وحدت ملی بوده‌اند و در نهایت شهدا بودند که رهرو واقعی شدند و چه حَسَنات که از خون شهدا و مردانگی و گذشت خانواده‌های شهدا بر این کشور تداوم بخشیده است.

رد نشود///

در این مراسم جعفر دهقان از بازیگران سینما و تلویزیون کشور حضور داشت و در بخشی از سخنراین عنوان کرد که هرجا برای شهدا سخنی باشد، وظیفه می‌دانم ادای احترام کنم.

رد نشود///

انتهای پیام

captcha